2013-03-02, 17:59
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Alba gav fingret åt publiken.

Mog1

Han visade pekfingret, vad är omoget med det?
2013-03-02, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Trist att förlora men hur domaren kunde missa straffen på slutet är en gåta. Det tar udden lite av förlusten, klassiska fördelar för Real kan man inte slåss mot.

Dumt av Ramos att gå in sådär men det var ingen kontakt man såg det på reprisen att han aldrig nuddade honom.

Det vi fick se idag var ett tronskifte. Real är ett bättre lag än Barca. Barca kommer tillbaka.
2013-03-02, 18:00
Medlem
Ärligt talat, om Real inte fått en straff i ett liknande läge, vad hade hänt då? Hade Mourinho kört upp en påk i Villanovas öga? Klart som fan att barcaspelarna måste få kritisera tönten. Det hade alla lag gjort.

Dock behöver inte Valdes skämma ut sig. Nån måtta får det vara. Trots allt en betydelselös match.
2013-03-02, 18:01
Medlem
Länge sen man såg en så dålig domare, blåste sönder matchen.
Medlem
Citat:
Trist att förlora men hur domaren kunde missa straffen på slutet är en gåta. Det tar udden lite av förlusten, klassiska fördelar för Real kan man inte slåss mot.

Lägg av nu. Real vann rättvist. Visst kan de vara straff med tanke på vad domaren blåste för den här matchen, men laget skapar fan INGENTING. Det finns ingen hunger och ingen fart. Det finns inte på någon karta att dom skall gå vidare i CL när det är så här det ser ut. Messis mål var väl även denna gång en av de få skotten på mål som uppkom?

Folk tjatade om Villa, idag spelade han och gjorde allting fel. Han är allmänt seg och kan inte slå en pass rätt. Matchotränad, visst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Dumt av Ramos att gå in sådär men det var ingen kontakt man såg det på reprisen att han aldrig nuddade honom.

Det vi fick se idag var ett tronskifte. Real är ett bättre lag än Barca. Barca kommer tillbaka.

Jag önskar det var så men det stämmer inte. Varför drar du såna slutsatser efter två matcher? om Real åker ur åttondelen mot United, och Barcelona går vidare, kommer du då säga likadant?
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Jag tycker förvisso inte det skulle vara en straff, men domaren var verkligen usel, trist att så usla domare får döma så fina matcher. Han som dömde vårens El Clasico(1-2 matchen), vad hette han? tycker det har varit grymt de få gånger han har dömt.

Undiano Mallenco. Han dömde nu sist i cupen.
Medlem
Citat:
Han visade pekfingret, vad är omoget med det?
Långfingret såg jag. Kan dock ha sett fel.
2013-03-02, 18:02
Medlem
Poddes avatar
Fy fan vad skönt att se Barcelona få stryk tre matcher i rad!

(De jag sett, kanske spelat nån emellan jag missat)
2013-03-02, 18:02
Bannlyst
skönt att barca är slut. Var är den lilla nolla Damien när man behöver honom
2013-03-02, 18:04
Medlem
Allt snack om att en random snubbe på stan kan träna Barcelona måste väl få ett stop nu. Pep ska ha all jävla credd, han skapade ett otroligt lag. Så här går det när man har en nobody på bänken.
2013-03-02, 18:05
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Fy fan vad skönt att se Barcelona få stryk tre matcher i rad!

(De jag sett, kanske spelat nån emellan jag missat)
Nej, de har inte alls fått stryk tre matcher i rad... Men det har fått stryk i 3 av de 4 senaste, dvs att Jordi Roura har förlorat mer på fyra matcher än vad Vilanova gjorde under tiden han satt vid posten (innan han fick cancer).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in