2013-08-01, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dansund
Japp, och även Rodriguez
Das furer danke!
Citera
2013-08-10, 16:26
Medlem
Visst bor Eminem på någon gård strax utanför Detroit?
Citera
2013-08-11, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
som någon på första sidan skrev,

Om det hade varit en bra investering så hade väl en riktigt rik jävel köpt upp hela staden redan...

Dan Gilbert gör det.

Självklart så kan man inte köpa en hel stad, finns ite så mycket pengar ens men han har köpt up en hel del och verkar vänta på att satden ska gå bankrupt vilket tydlieg ska fixa saker å ting.. ingen aning hurfn de ska funka. Skulder och styrelse nollställs kankse
Citera
2013-12-19, 01:07
Medlem
Lilla-Peniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKABfusk
Kolla google Maps och "street view" väldigt intressant.

Det var väldigt intressant att se förfallet faktiskt. Trodde inte det var så jävla illa som det faktiskt är. Hur många ödehus kan det finnas i Detroit? I vissa områden är samtliga hus igenbommade... Kom förövrigt in på en gata där en är knivbeväpnad och en snubbe med pistol i handen

Tror jag väljer annat område om jag ska investera i Detroithus
Citera
2013-12-19, 15:42
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Penis
Det var väldigt intressant att se förfallet faktiskt. Trodde inte det var så jävla illa som det faktiskt är. Hur många ödehus kan det finnas i Detroit? I vissa områden är samtliga hus igenbommade... Kom förövrigt in på en gata där en är knivbeväpnad och en snubbe med pistol i handen

Enligt http://zfein.com/photography/detroit...ead/index.html så uppskattas det vara över 10000 övergivna hem. Rätt mycket. Undrar hur det kommer se ut i framtiden!
Citera
2013-12-19, 18:53
Medlem
Bandhundens avatar
Vilken kapitalförstöring att låta staden gå om intet. Ett vettigt alternativ för att vända på utvecklingen vore att göra om Detroit till en SEZ under en 20 års period och erbjuda skattelättnader för etablering i staden.
Citera
2013-12-20, 02:54
Medlem
1979s avatar
Citat:
Metro Detroit home sale prices in November experienced their fourth month in a row of 40%-plus year-over-year price increases, according to new listing data released Tuesday.

http://www.freep.com/article/2013121...-November-2013
Citera
2013-12-20, 07:01
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Penis

Bild på detta / adress?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in