Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-05-15, 23:28
  #13
Medlem
hagge3s avatar
När jag onanerar så använder jag mig nästan uteslutande av fantasin, avslappnad i min säng.

Men när man var i 13-årsåldern var man grym på att bläddra i porrtidningen med vänsterhanden samtidigt som man höll pillesnoppen i högerhanden. Man lät liksom tidningen vila mot låren.

Det var tider det!
Citera
2005-05-16, 00:30
  #14
Medlem
Don.Cs avatar
Hade kanske varit roligt att höra om de kvinliga debbatörerna här på FB har problem med simultanförmågan? Sägs ju att tjejer är bättre än oss på att göra mer än en sak samtidigt så kanske är det ena handen på fittan och andra på damsugaren?
Citera
2005-05-16, 00:38
  #15
Medlem
Big Mama´s guns avatar
Jaha,en kvinnas sida av saken var det.

Sällan jag kollar porr tyvärr,men när jag har tillgång så gör jag gärna det! Dock är det sällan man liksom gör ngt annat samtidigt,som t.ex "läser på FB"-nej. Snarare tänker på sex/kollar på sex och smeker sig med handen...ev även brösten,ibland penetrering med fingrar bak och fram (har ingen dildo-why oh why..)
Så tja,simultankapaciteten får väl inget större utlopp när jag onanerar,kan man väl säga kort och gott.Rätt fokuserad,rätt kåt,rätt målmedveten.

haha,kul att jag sitter och rodnar samtidigt som ja skriver!Det här kändes mer personligt än ja trodde det skulle göra!
Citera
2005-05-16, 01:01
  #16
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
nej. Snarare tänker på sex/kollar på sex och smeker sig med handen...ev även brösten,ibland penetrering med fingrar bak och fram :

Det får man väl säga är ett tecken på en ganska bra simultankapacitet! =)
Citera
2005-05-16, 01:12
  #17
Medlem
Big Mama´s guns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Det får man väl säga är ett tecken på en ganska bra simultankapacitet! =)


Jodavars,vad gör man inte för sin egen tillfredsställelse? ? Men jämfört med Bajtet ligger man ju i lä....
Citera
2005-05-16, 01:24
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajtet
Ruskar jag när frugan är hemma blir det rätt mycket in på muggen eller i sängen och dra av bara helvete, blundande och drömse hennes underbara mun runt kuken!

Simultanförmågan använder jag när tid finnes och jag får en timme med mig själv och vår gemensamma löskuk! Det behövs när man ska både runka, knulla sig själv med lösisen mot väggen samt nypa i sina egna vårtor!! OCH NEJ, jag är inte bög! Inte ens bi. Bara jävligt kåt och insiktsfull!!

HAHAHAA bästa ja läst haha
Citera
2005-05-16, 01:27
  #19
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajtet
Simultanförmågan använder jag när tid finnes och jag får en timme med mig själv och vår gemensamma löskuk! Det behövs när man ska både runka, knulla sig själv med lösisen mot väggen samt nypa i sina egna vårtor!! OCH NEJ, jag är inte bög! Inte ens bi. Bara jävligt kåt och insiktsfull!!

Fixa en löskuk med sugpropp och ett par bra "nippleclamps" så kan du fokusera all din koncentration på stimulering av ditt eget organ.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback