Nr jag startar Windows normalt s kommer jag till dr det str "Windows startar". Sen blir det svart (skrmen lyser fortf men r svart) och det enda som syns r muspekaren. Det gr att rra musen men inget hnder nr jag klickar eller trycker CTRL+ALT+DEL osv.
Om jag kr startreparation kommer jag till "System Recovery Options" dr jag vljer sprk och sen fr felmeddelandet "Startup repair cannot repair this computer automaatically"
Jag vill ha svar p tv frgor:
Vad kan det bero p?
Vad rekommenderar ni att jag gr?
Prvat safe mode? Om det funkar hade jag prvat att plocka bort allt ifrn startup (Start -> Run -> msconfig -> Startup-fliken). Fr du inte ordning p det hade jag ryckt ut hrddisken, kopplat in i en annan dator, backupat allt sen installerat om.
Prvat safe mode? Om det funkar hade jag prvat att plocka bort allt ifrn startup (Start -> Run -> msconfig -> Startup-fliken). Fr du inte ordning p det hade jag ryckt ut hrddisken, kopplat in i en annan dator, backupat allt sen installerat om.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!