2019-12-27, 19:47
Medlem
Hur tar man reda på om Schyffert har polisanmält? Skulle vara spännande att kontrollera. Han har ju nyktrat till och insett hur dumt de betett sig. Han kanske kan gräva fram något gammalt screenshot. Men ingen kommer tro honom då vi har vittnen som var i tråden igår.
Citera
2019-12-27, 20:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
HS är från skithålet Märsta norr om Stockholm.
Per Henrik är född i Ronneby. Sedan blev det en förort till Märsta.
Citera
2019-12-27, 20:04
Bannlyst
Underbart att se hur regimlojala som Henrik Schyffert verkar vara helt obalanserade. Nu har det hänt igen. De har vunnit för länge sedan men är skitsura ändå
Citera
2019-12-27, 20:07
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Han skriver nu att han anmält på sin insta.

Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Hur tar man reda på om Schyffert har polisanmält? Skulle vara spännande att kontrollera. Han har ju nyktrat till och insett hur dumt de betett sig. Han kanske kan gräva fram något gammalt screenshot. Men ingen kommer tro honom då vi har vittnen som var i tråden igår.

Han skriver bl.a:

Citat:
Ja... jag var riktigt förbannad igår kväll. Men börjar ni använda min familj som tillhygge i er hatmatch så blir det så där. Men nu är dom värsta kommentarerna (nej... inget om pizzamatematiker) screenshotade, polisanmälda, blockade och raderade.

Jag tycker det känns osannolikt att inget av dessa inlägg är screenshotade av någon annan, och det känns även osannolikt att inte Henrik och Nour skulle flasha dessa överallt. Det här känns mer och mer som en vinfylla som spårade. Nu kommer allt sopas under mattan med en låtsasanmälan.

Men visst.. dyker något konkret upp så blir det intressant

Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Har inte läst alla artiklar och visst är det tråkigt om familjen blivit trakasserade på nätet, men va fan har han för håll hake på redaktionerna om det blir första sida news på nätsidorna. Det händer ju dagligen att människor blir påhoppade på nätet och vad jag minns så var han själv ganska aktiv 2015 i frågan om allas rätt att få komma till Sverige, så som offentlig person borde han veta att hålla truten i sådana här frågor.

En föredetting i fransig frack som vill ha lite uppmärksamhet luktar det här och bevisligen har han lyckats ganska bra igen att få snabba sympatier.

Gammelmedia ligger och bevakar kändisarna konstant och allt som skapar rubrik (extra bonus om SD är med i rubrik) hugger de på direkt. De har inte rapporterat något fel här egentligen, felet verkar begåtts av Henrik och Nour som överreagerat totalt. Förmodligen med en pava innanför västen.
Citera
2019-12-27, 20:12
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Kan Henrik ha druckit massa vin under juldagarna? Eller båda två för den delen. Jag tycker inte de uttrycker sig nyktert ärligt talat.

Det mesta talar för det. Tror även att de har fyllt på vinförrådet idag inför helgen.

Hoppas bara att dessa två psykfall tänker på deras avkomma också och att det helst ska vara mjölk i nappflaskan där, inte rödvin.
Senast redigerad av Jon.Holms 2019-12-27 kl. 20:14.
Citera
2019-12-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Han skriver bl.a:

Gammelmedia ligger och bevakar kändisarna konstant och allt som skapar rubrik (extra bonus om SD är med i rubrik) hugger de på direkt. De har inte rapporterat något fel här egentligen, felet verkar begåtts av Henrik och Nour som överreagerat totalt. Förmodligen med en pava innanför västen.
Visst är det så. Tråkigt bara att dom hakar på och köper det direkt utan granskning. Hade Henrik bara hållit sig till ett glas vin så hade han kunnat göra något bra av det här, men nu hamnade det på rasistkortet igen vilket blir oerhört pinsamt i långa loppet när man läser om det.
Citera
2019-12-27, 20:34
Medlem
mjukmjukares avatar
Ja, jag förstår verkligen att Schyffert är sne.
Såklart.
Dock har denna grejen gått mig förbi.

Och att den ”elaka” kommer få smaka balja om dom springer in i Schyffert på stan.
Hurdå?

Men. Framför allt.
Så jävla lågt att ge sig på nyfödda barn och dess moder. Riktigt vekt.

Citera
2019-12-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare

Men. Framför allt.
Så jävla lågt att ge sig på nyfödda barn och dess moder. Riktigt vekt.

Vilket ju ingen har gjort.
Citera
2019-12-27, 20:46
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Vilket ju ingen har gjort.

Är du ironisk??

Citera
2019-12-27, 20:48
Medlem
Skattebrotts avatar
”Va? Vad sa ni om min mamma!?!”

Sådana halmgubbar brukar muslimer göra när de vill få till bråk. Henrik Schyffert verkar ha lärt av sin fru apropå de påhittade hoten mot hans barn. Vänstern har alltid burit falsk vittnesbörd i sin väska, eftersom de inte klarar en saklig debatt.
Citera
2019-12-27, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Är du ironisk??

Visa skärmdumpar av när någon "ger sig på" hans nyfödda barn eller modern.

I den här soppan är det ju snarare den senare som gett sig på folk och kallat dem både det ena och det andra.
Citera
2019-12-27, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
rasistkortet

Apropå svin är han själv ett, med tanke på vad han är skyldig till. Ett praktas. Hycklare som Henrik glömmer ständigt bort detta.

Det är för besynnerligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in