Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Han skriver nu att han anmält på sin insta.
Citat:
Ursprungligen postat av
tulipa
Hur tar man reda på om Schyffert har polisanmält? Skulle vara spännande att kontrollera. Han har ju nyktrat till och insett hur dumt de betett sig. Han kanske kan gräva fram något gammalt screenshot. Men ingen kommer tro honom då vi har vittnen som var i tråden igår.
Han skriver bl.a:
Citat:
Ja... jag var riktigt förbannad igår kväll. Men börjar ni använda min familj som tillhygge i er hatmatch så blir det så där. Men nu är dom värsta kommentarerna (nej... inget om pizzamatematiker) screenshotade, polisanmälda, blockade och raderade.
Jag tycker det känns osannolikt att inget av dessa inlägg är screenshotade av någon annan, och det känns även osannolikt att inte Henrik och Nour skulle flasha dessa överallt. Det här känns mer och mer som en vinfylla som spårade. Nu kommer allt sopas under mattan med en låtsasanmälan.
Men visst.. dyker något konkret upp så blir det intressant
Citat:
Ursprungligen postat av
Klanten11
Har inte läst alla artiklar och visst är det tråkigt om familjen blivit trakasserade på nätet, men va fan har han för håll hake på redaktionerna om det blir första sida news på nätsidorna. Det händer ju dagligen att människor blir påhoppade på nätet och vad jag minns så var han själv ganska aktiv 2015 i frågan om allas rätt att få komma till Sverige, så som offentlig person borde han veta att hålla truten i sådana här frågor.
En föredetting i fransig frack som vill ha lite uppmärksamhet luktar det här och bevisligen har han lyckats ganska bra igen att få snabba sympatier.
Gammelmedia ligger och bevakar kändisarna konstant och allt som skapar rubrik (extra bonus om SD är med i rubrik) hugger de på direkt. De har inte rapporterat något fel här egentligen, felet verkar begåtts av Henrik och Nour som överreagerat totalt. Förmodligen med en pava innanför västen.