2013-02-28, 17:17
Medlem
Jag är en tjej på 20 år som är nybliven singel.
Jag har på senaste tiden varit extremt kåt, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till då det börjar spåra ur. Jag åker hem på lunchen för att tillfredställa mig själv och drömmer sexdrömmar varje natt.
Jag vill inte ha massa meningslösa ONS utan skulle vilja hitta en KK då sexet enligt mig blir bättre när man har det med samma person upprepade gånger.

Hur ska jag bära mig åt för att få tag på en lämplig KK? (jag är verkligen inte redo för något förhållande så det skulle bara handla om sex)

Jag skulle vilja säga att jag är en 8,5/10 i utseende. Jag är ute på krogen ca 1/ v Men jag hittar aldrig någon som jag tycker duger och om jag gör det hur ska jag framföra att jag vill vara KK med honom?

Någon som har något vist råd?
Citera
2013-02-28, 17:22
Medlem
steveharrisffss avatar
Det kommer antagligen dimpa ner dussintals PM's i din inkorg nu iaf.

Sök på diverse sexmötesplatser på internet.
Citera
2013-02-28, 17:28
Medlem
Sheiks avatar
Det lär ju inte vara något större bekymmer om du nu är så snygg som du påstår. Fråga någon kille som verkar intressant helt enkelt. Ingen idé att tveka, du kommer få ett ja.
Citera
2013-02-28, 17:34
Medlem
Ingen aning. Antagligen krogen, men om det inte finns några som uppfyller dina krav där så..

Antar att du vill ha en snygg, fräsch kille? Tror många av dem har flickvänner osv.

Kanske finns hemsidor för sånt här dock om du vill ge det en chans.
Senast redigerad av Cauvie 2013-02-28 kl. 17:42.
Citera
2013-02-28, 17:36
Medlem
xx-och-yys avatar
Skaffa dig en hund.
Citera
2013-02-28, 17:37
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biobok
Hur ska jag bära mig åt för att få tag på en lämplig KK?

Någon som har något vist råd?
Om man läser Flashback så finns det gott om "unga män som beskriver sig själva som både snygga, snälla, vältaliga och humoristiska".

Relationsdelen och kanske också sex o erotik letar 90% av alla efter en kk.
Citera
2013-02-28, 17:39
Medlem
BenQuls avatar
Krogen ska väl funka bra, brukar ju vara dubbelt så många killar än tjejer ute i svängen. Bara att välja ut någon, och efter att ni haft lite rajtantajtan och det fungerade bra så lägger du fram förslaget.

Annars finns ju sexkontaktsidor på nätet där du kan välja och vraka ännu mer, brukar vara 90% killar på dessa, Bodycontact, kk.se etc.. Ja ni tjejer åker ju räkmacka på marknaden.

Annars skicka PM ...(Nä skojade bara, är nog för gammal för dig även fast jag ser yngre ut än vad jag är)
Citera
2013-02-28, 17:40
Medlem
khys avatar
Du har ingen som du känner lite halvt som du skulle vilja vara KK med då. Bara ring och säg att du vill träffas och kolla lite film typ. För oss män betyder det direkt att kvinnan vill ha sex, sedan gör du bara samma sak igen. Var iaf så jag träffade min KK som jag hade förut.
Citera
2013-02-28, 17:48
Bannlyst
Töm inkorgen för fan!

Nej, jag skojar bara. Du får ta iniativet, ingen vet vad du vill ha utan du får förklara. Flytta till en större stad. Eller svara på dina PMs.
Citera
2013-02-28, 17:56
Medlem
Dalmores avatar
Någon singel killkompis till någon av dina vänner kanske?
Citera
2013-02-28, 18:04
Medlem
KloBengans avatar
När du säger 8.5/10, menar du det då även utan smink?

Sök i ytterskaperna av din bekantskapskrets, dvs vänners vänner som du kanske har möjligheten att researcha lite själv. Lättare än krogen, men inte så pass nära att du ligger med dina vänner. Be en väninna om hjälp, är säker på att det går att finna någon som passar dig så sätt.
Citera
2013-02-28, 18:06
Bannlyst
"Senaste aktivitet: Idag 18:03
Privata meddelanden @ 18:03"

Lugna er nu grabbar.

TS: Du kanske kan skaffa ett ONS som ser bra ut och verkar vettigt och styra in ert "förhållande" på det spåret? Han lär ju inte bli olycklig av det förslag i alla all. Testa honom väl innan bara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in