2013-02-28, 18:13
Medlem
ascHacks avatar
Förstår inte snubbarna som skickar PM till en brud på flashback. Älskar dock deras engagemang

Men som svar till TS, skaffa badoo om krogen blir drygt!
Citera
2013-02-28, 19:00
Medlem
''Vill du knulla?'' om du nu är en 8,5/10 så borde det inte vara svårt att fixa sig ett ligg och därifrån fortsätta vidare..
Citera
2013-02-28, 19:09
Medlem
xx-och-yys avatar
Hon vill ha en sexslav, en som finns till hand enbart när hon är kåt
Citera
2013-02-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biobok
Jag är en tjej på 20 år
Jag har på senaste tiden varit extremt kåt, drömmer sexdrömmar varje natt.
Någon som har något vist råd?

Ja, gå klart skolan först.
Citera
2013-02-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Krogen ska väl funka bra, brukar ju vara dubbelt så många killar än tjejer ute i svängen. Bara att välja ut någon, och efter att ni haft lite rajtantajtan och det fungerade bra så lägger du fram förslaget.

Annars finns ju sexkontaktsidor på nätet där du kan välja och vraka ännu mer, brukar vara 90% killar på dessa, Bodycontact, kk.se etc.. Ja ni tjejer åker ju räkmacka på marknaden.

Annars skicka PM ...(Nä skojade bara, är nog för gammal för dig även fast jag ser yngre ut än vad jag är)

Sexkontaktsidor är uteslutet. Lär bara bli ett konstlat möte med nån kille som man kanske inte ens tycker är attraktiv..
Krogen har jag tänkt på såklart men är nog lite för blyg för det... Jag har haft förhållande i 3 1/2 år och har ingen aning om hur man flirtar!

Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
När du säger 8.5/10, menar du det då även utan smink?

Ja jag menar utan smink...!

Citat:
Ursprungligen postat av khy
Du har ingen som du känner lite halvt som du skulle vilja vara KK med då. Bara ring och säg att du vill träffas och kolla lite film typ. För oss män betyder det direkt att kvinnan vill ha sex, sedan gör du bara samma sak igen. Var iaf så jag träffade min KK som jag hade förut.

Det är något sånt jag hoppats på att hitta men verkar inte finnas någon "lämplig"
Citera
2013-02-28, 19:47
Bannlyst
Var i sverige bor du då? Håla där det inte finns några killar som du inte redan känner?
Citera
2013-02-28, 19:48
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Sexkontaktsidor är uteslutet. Lär bara bli ett konstlat möte med nån kille som man kanske inte ens tycker är attraktiv..
Krogen har jag tänkt på såklart men är nog lite för blyg för det... Jag har haft förhållande i 3 1/2 år och har ingen aning om hur man flirtar!

Om du inte hittar någon i din egna krets så får du väl ändå prova lite annat.

Ja på nätet så kan det ta tid att hitta någon som stämmer in på dina krav, men du har mycket att välja mellan där, det är lätt att läsa profiler och kolla bilder etc..Sen bara träffas och se om det blir nån slags kemi.

Att flirta som tjej är inte svårt alls, bara ha lite smått avslöjande kläder på sig som visar upp din figur, fixa till sig lite. Sen bara att ge lite blickar och le lite och vara lite trevlig så har du nästan hela inne.
Citera
2013-02-28, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Var i sverige bor du då? Håla där det inte finns några killar som du inte redan känner?

Jag bor i Stockholm så det är INTE problemet!
Citera
2013-02-28, 20:44
Bannlyst
Citat:
Jag bor i Stockholm så det är INTE problemet!

Stockholm har blivit utsedd till staden med världens snyggaste män, men ändå så hittar du ingen som lever upp till dina krav?

Dags att tänka om, stumpan!
Citera
2013-02-28, 20:50
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx-och-yy
Hon vill ha en sexslav, en som finns till hand enbart när hon är kåt

Finns säkert en hel del grabbar här som inte tvekar att ställa upp.
Frågan är om TS har något emot extremt välutrustade killar.
Citera
2013-02-28, 20:57
Medlem
xx-och-yys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse

Tror inte det, TS är bara barn som blir sur om hennes kk testar en annan tjej. Hon vill ha en sex slav som inte ställer krav och gör som TS vill.
Citera
2013-02-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse

Nej det har jag inget emot, fast det handlar inte bara om storleken sen söker jag väl inte ragg härifrån...

Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Stockholm har blivit utsedd till staden med världens snyggaste män, men ändå så hittar du ingen som lever upp till dina krav?

Dags att tänka om, stumpan!

När dom lever upp till mina krav vågar jag inte gå fram, har svårt att prata med killar som jag tycker är snygga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in