2013-02-26, 13:41
Medlem
BesteJuls avatar
Hej.
Det ligger nu till såhär att jag har fått in pengar från min pappas konto ett tag nu medans jag varit arbetslös. Men har nu skaffat ett jobb och vi ska nu avsluta det. Jag undrar om jag kan göra det från min bank, alltså avsluta inkommande autogiro eller liknande. Utan att pappa ska behöva logga in på sin bank och göra det(då det är väldigt krångligt just nu...). Jag har Länsförsäkringar bank.
Citera
2013-02-26, 13:45
Medlem
Menarens avatar
Bästa är väl att ringa banken och fråga?
Citera
2013-02-26, 14:35
Medlem
Bongomans avatar
Nej.
Citera
2013-02-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BesteJul
Hej.
Det ligger nu till såhär att jag har fått in pengar från min pappas konto ett tag nu medans jag varit arbetslös. Men har nu skaffat ett jobb och vi ska nu avsluta det. Jag undrar om jag kan göra det från min bank, alltså avsluta inkommande autogiro eller liknande. Utan att pappa ska behöva logga in på sin bank och göra det(då det är väldigt krångligt just nu...). Jag har Länsförsäkringar bank.

Grattis till jobbet! Tyvärr måste din far ordna det via sin Internetbank, telefonbank eller besök på banken.
Citera
2013-02-27, 19:35
Medlem
BesteJuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneofmany
Grattis till jobbet! Tyvärr måste din far ordna det via sin Internetbank, telefonbank eller besök på banken.

Tack! Och tack för svaret också men vi löste det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in