2013-02-26, 10:50
Medlem
Hej alla
Jag kände mig lite lurad igår, då jag spelade på LeoVegas.
Jag fick en bonus på 50%, men omsättningen verkade aldrig öka.
Frågade då supporten och fick veta att deras bonus inte börjar räkna omsättning förrän jag spelat upp mina insatta pengar.
Säg att jag sätter in 100:- och får 50:- i bonus.
Så länge jag vinner så får jag ingen omsättning alls.
Om jag förlorar mina 100:- så börjar omsättningen räknas på de 50:- som jag fått i bonus.
Alltså en helt meningslös bonus, då jag måste förlora för att ha en chans att vinna.

Hur är det med andra sidor?
Det kan vara bra att få en sammanställning av bonustyperna här.

Jag vet ju att en del bolag räknar omsättning på insatt belopp eller på totalbeloppet, men räknar från första spelet, så bonuspengarna går att ta ut.
Citera
2013-02-26, 10:54
Medlem
Hoeglunds avatar
Jag har lärt mig att aldrig utnyttja bonusen, bluff allting
Citera
2013-02-26, 11:10
Medlem
Vera & John och Bertil har jag haft problem (förutom Leo) att bonusen inte omsätts. Övriga är ok vad jag sett.
Citera
2013-02-26, 11:14
Medlem
johanjosefssons avatar
Allting med Poker, spel och dobbel är bluff menat att sno alla dina kära slantar och få dig spelberoende. Pamparna badar i pengar som dom stulit av dig och mig.
Citera
2013-02-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dahla77
Hej alla
Jag kände mig lite lurad igår, då jag spelade på LeoVegas.
Jag fick en bonus på 50%, men omsättningen verkade aldrig öka.
Frågade då supporten och fick veta att deras bonus inte börjar räkna omsättning förrän jag spelat upp mina insatta pengar.
Säg att jag sätter in 100:- och får 50:- i bonus.
Så länge jag vinner så får jag ingen omsättning alls.
Om jag förlorar mina 100:- så börjar omsättningen räknas på de 50:- som jag fått i bonus.
Alltså en helt meningslös bonus, då jag måste förlora för att ha en chans att vinna.

Hur är det med andra sidor?
Det kan vara bra att få en sammanställning av bonustyperna här.

Jag vet ju att en del bolag räknar omsättning på insatt belopp eller på totalbeloppet, men räknar från första spelet, så bonuspengarna går att ta ut.

sluta använd bonusar!
Citera
2013-02-26, 12:44
Medlem
compumusic79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelaren108
sluta använd bonusar!
Håller med har börjat sluta använda skitet om dom inte har extremt bra krav e så svårt och vinna blir bara svårare om man ska omsätta skiten högre.
Citera
2013-02-26, 13:19
Medlem
Japp, håller med.
Bonusarna på spelsiterna är bara bluff. Klart många lockas av att få en massa extrapengar. Men som flera skriver, bara luftpengar och det är ett säkert kort att bolagen vinner dina egna insatta pga väldigt avancerade och svåra omsättningskrav. Har för mig att du bara kan plocka ut dom pengar du satt in så länge bonusen inte uppfyllt omsättningskraven. Så som sagt skit i bonusar om du vill spela, trist att ligga på högt plus och ändå inte få ta ut några pengar.
Citera
2013-02-26, 16:28
Medlem
Jag gillar leovegas bonusar för att man spelar först med riktiga och om man vinner då kan man ta ut summan man vann på många andra sidor kan man bara ta ut halva beloppet om man fortfarande har en aktiv bonus på 100%

om man förlorar på leovegas får man typ en andra chans. Bara på leovegas som jag tar en bonus gillar att man spelar med riktiga pengar först. Annars tycker jag det är rent skit det finns ju hur många sidor som helst som vill att man ska omsätta både bonus och riktiga pengar
Citera
2013-02-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 010201
Jag gillar leovegas bonusar för att man spelar först med riktiga och om man vinner då kan man ta ut summan man vann på många andra sidor kan man bara ta ut halva beloppet om man fortfarande har en aktiv bonus på 100%

om man förlorar på leovegas får man typ en andra chans. Bara på leovegas som jag tar en bonus gillar att man spelar med riktiga pengar först. Annars tycker jag det är rent skit det finns ju hur många sidor som helst som vill att man ska omsätta både bonus och riktiga pengar

Precis så.
Kan NÅGON därför svara rakt på frågan jag ställde och svara vilka sidor som har vilken typ av krav på sin bonus?
Citera
2013-02-27, 00:51
Medlem
Lite ironiskt att det är en massa reklambanners där dom lovar bonusar i den här tråden
Citera
2013-02-27, 00:53
Medlem
Tycker det är skönare med den typen av bonus. Om man vinner slipper man tänka "fan också att jag tog bonusen, hade jag inte tagit den hade jag legat 5k+"
Citera
2013-02-27, 01:19
Medlem
compumusic79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Tycker det är skönare med den typen av bonus. Om man vinner slipper man tänka "fan också att jag tog bonusen, hade jag inte tagit den hade jag legat 5k+"
E ju därför dom har bonusar för man ska vinna högt i början. Sen går de åt helvete ne men mr green har så man spelar för riktiga pengar först de e rätt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in