• 1
  • 2
2013-02-26, 10:43
Medlem
tjo!

2 polare har köpt något som kallas hifi/hiffi/hiffie... någon som vet vad det är?

kan inte hitta ngt om det på nätet, men det kanske kan va så att tjackisen dom köpt det av har kommit på namnet själv??

någon som vet något, eller är det något skumt hemma-kok??
Citera
2013-02-26, 10:57
Medlem
Ducken11s avatar
De påhittat.

Tips är att bryta kontakten med såna polare som trycker i sig vilket berusningspreparat som helst utan någon kunskap om drogen i fråga eller vet ens vad det är.
Citera
2013-02-26, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
De påhittat.

Tips är att bryta kontakten med såna polare som trycker i sig vilket berusningspreparat som helst utan någon kunskap om drogen i fråga eller vet ens vad det är.

sagt till dom att jag tycker det är skit, men det är ju deras liv liksom...
Citera
2013-02-26, 11:18
Medlem
foshobros avatar
Har hört detta innan, hifi/hify, lär ju vara slang för något. Är det pulver?
Citera
2013-02-26, 11:19
Medlem
Citat:
De påhittat.

Varför det? Blir dom sämre vänner för att dom är orädda om sin egna hälsa?
Tycker man kan göra precis vad man vill sålänge man inte skadar någon annan.
Citera
2013-02-26, 11:34
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odugling
Varför det? Blir dom sämre vänner för att dom är orädda om sin egna hälsa?
Tycker man kan göra precis vad man vill sålänge man inte skadar någon annan.

Nej, de gör dom inte nödvändigtvis sämre utan bara korkade. Hurvida det är bra eller dåligt med korkade vänner är väl upp till var och en att bestämma själv.

Korkade människor brukar i större omfattning leda till bråk och problem för sin omgivning.. det gör dom till sämre vänner enligt mig, men detta får man ju självfallet göra sig en egen uppfattning av. Jag delar enbart med mig om tips baserat på mina egna erfarenheter.

Självklart får du göra vad du vill, dock anser jag att man bör ta avstånd ifrån idioti som detta.
Stödjer man ett beteende som att t ex trycka i sig okända preparat för att enbart få ett okänt rus så är man i min mening jävligt korkad.
Senast redigerad av Ducken11 2013-02-26 kl. 11:37.
Citera
2013-02-26, 11:52
Medlem
Citat:
Nej, de gör dom inte nödvändigtvis sämre utan bara korkade. Hurvida det är bra eller dåligt med korkade vänner är väl upp till var och en att bestämma själv.

Korkade människor brukar i större omfattning leda till bråk och problem för sin omgivning.. det gör dom till sämre vänner enligt mig, men detta får man ju självfallet göra sig en egen uppfattning av. Jag delar enbart med mig om tips baserat på mina egna erfarenheter.

Självklart får du göra vad du vill, dock anser jag att man bör ta avstånd ifrån idioti som detta.
Stödjer man ett beteende som att t ex trycka i sig okända preparat för att enbart få ett okänt rus så är man i min mening jävligt korkad.

En välmenande upplysning om idiotin i det hela räcker tycker jag, att ändå fortsätta umgås med sina (korkade) vänner har jag svårt att se som stöd/uppmuntran till fortsatta dårskaper.
Citera
2013-02-26, 12:29
Medlem
Sm0okeys avatar
Kan någon jävel hålla sig till topic? Hen får väö umgås med vem hen vill så droppa den diskussionen.

Hifi mifi eller vafan det hette är uppenbarligen något slang.

Ska googla lite..
Citera
2013-02-26, 12:49
Medlem
graffdatshits avatar
kanske en high five?
Citera
2013-02-26, 14:07
Medlem
Ducken11s avatar
TS: Har du uppgifter om färg, lukt, konsistens, konsumeringsmetod, pris, ruseffekter etc?

Behöver mer info för att kunna komma med vettiga gissningar.
Citera
2013-02-26, 17:27
Medlem
masterior26s avatar
han som sålde det måste väll ha berättat vad det är för nått eller vad det ger för effekt för man är väl inte så dum att bara köpa nått som man vet namnet på, man vill ju veta vad det ger för effekt.
Citera
2013-02-26, 17:38
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
han som sålde det måste väll ha berättat vad det är för nått eller vad det ger för effekt för man är väl inte så dum att bara köpa nått som man vet namnet på, man vill ju veta vad det ger för effekt.
Tänker samma sak när såna här trådar kommer upp, och det är knappast första gången folk undrar över skit dom betalat för fast kranen inte sagt vad det är och dom själva inte vet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in