2013-02-24, 18:02
Medlem
Gå bara ner och ställ dig på din kompis axlar och hoppa in på balkonen sen hoppar du bara ner så är det problemet löst.
Citera
2013-02-24, 18:03
Bannlyst
Hahah, det roliga är att om ni bara hade låtit det vara så hade dem antagligen inte fattat att den kom från er utan bara slängt den och inget mer. Men så slänger ni in massa cigg och grejer och bara gör det värre, haha. Jag älskar detta, ni måste vara riktigt nojiga .
Citera
2013-02-24, 18:04
Medlem
CandyRains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-1-K
Tack för vattentipset. Ja, jag tror de bryr sig då det är ett 60årigt par som bor där, med tanke på att det är 4-5 cigg på deras balkong + en joppe.

Så de röker själva inte/ är på balkongen ofta?
Berätta om det funkade

Jag klättra på en brandstege senast idag faktiskt.
Önskar vi vore i samma stad jag hade hjälpt dig!
Citera
2013-02-24, 18:05
Medlem
4-1-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Hahaha jag fick direkt associationer till diverse klant-komik, typ Jönssonligan.
Det hela känns väldigt komiskt, samt tragiskt.
Citera
2013-02-24, 18:06
Medlem
4-1-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Hahah, det roliga är att om ni bara hade låtit det vara så hade dem antagligen inte fattat att den kom från er utan bara slängt den och inget mer. Men så slänger ni in massa cigg och grejer och bara gör det värre, haha. Jag älskar detta, ni måste vara riktigt nojiga .
haha ja vi var ju höga som hus när vi kom på idén om att slänga ner cigg, ångrar det lite nu. Min kompis är nu nere och busringer på för att se om det är någon hemma.
Citera
2013-02-24, 18:08
Medlem
parkråttas avatar
Häll ner vatten har ju folk sagt, varför har ni inte ens prövat detta än? Visserligen ingen idé om balkongen är fylld med snö, men annars borde det fungera mycket bra. Förutsatt att det är en "glipa" mellan räcket och själva golvet där den kan glida ner.
Citera
2013-02-24, 18:12
Medlem
Extras avatar
Skriv en lapp som ni lägger i deras postinkast där ni ber om ursäkt och säger att ni råkade tappa ut några fimpar som råkade hamna på deras balkong.
Citera
2013-02-24, 18:14
Medlem
Napis avatar
eller så hålletr du bara käft o nekar om någon skulle fråga.
Citera
2013-02-24, 18:15
Medlem
CandyRains avatar
Citat:
haha ja vi var ju höga som hus när vi kom på idén om att slänga ner cigg, ångrar det lite nu. Min kompis är nu nere och busringer på för att se om det är någon hemma.

Nej sluta med det!
Det kan gå bra men alltså tänk om de förstår att de är ni, tänker att ni beter er som de där de såg på Woodstock, ojdå bäst att ringa polisen, för de sover eftersomde ska hälsa på barnbarnet i Luleå (nu förutsätter jag att ni bor långt ifrån Luleå ) och lade sig därför tidigt.
Citera
2013-02-24, 18:20
Medlem
4-1-Ks avatar
Innan vi hann göra något upptäckte vi att cigg samt jolle är borta. ännu har ingen kommit hit, tips på vad man gör nu?
Citera
2013-02-24, 18:21
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Innan vi hann göra något upptäckte vi att cigg samt jolle är borta. ännu har ingen kommit hit, tips på vad man gör nu?

Fundera en stund på varför det verkade som en bra idé att lösa ett tappat föremål genom att tappa lite till.
Citera
2013-02-24, 18:21
Medlem
Som många andra har sagt, klättra upp.
2-3M borde väl inte vara så svårt att klättra upp för, har ni ingen stege i lägenhetens förråd eller liknande? Eller så sätter ni er bara på varandras axlar, och tar något relativt långt och petar ner fimparna med. Kan väl inte vara så svårt? Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in