Citat:
Ursprungligen postat av epic-norrman
Börja med att ställa frågan - Varför behövdes andra världskriget?
Vad tror du själv?
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du säger att du vill att folk skall blandas men samtidigt säger du att olika raser/folkslag inte finns. Vad är det då som skall blandas? Om inga folkslag finns så är ingen blandning möjlig. Hycklare. Du vill inte att vita skall finnas, det är allt.
Det är för att rasister inte ska få något utrymme. Rasism blir obsolet då det inte finns färger att gnälla på.
Ras =/= färg.
Citat:
Ursprungligen postat av epic-norrman
Nä, alla pudlar är pitbulls.
Människa =/= hund. Eller tycker du att vi går på fyra ben och skäller, samt allt annat?
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Det kallas förräderi, händer hela tiden.
Judar var Hitlers bästa vänner när det kom till att söka upp och förinta andra judar.
Judar var Hitlers bästa vänner när det kom till att söka upp och förinta andra judar.
Vetifan. Jag tror det är ni rasister som är förrädarna, eftersom ni söker konflikt som bidrar till att föra Sverige närmare fördärvet. Orsak och verkan. Det kanske helt enkelt är ni som orsakar problemen genom att inte ge invandrare en chans?
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Där kom den.
Kör vidare, det finns ingen IQ, det finns inget ärftligt, det finns inget Svenskt, det finns inget rätt eller fel, det finns ingen vetenskap, det finns ingen sanning, allt beror på socioekonomi.
Har jag glömt något ?
Kör vidare, det finns ingen IQ, det finns inget ärftligt, det finns inget Svenskt, det finns inget rätt eller fel, det finns ingen vetenskap, det finns ingen sanning, allt beror på socioekonomi.
Har jag glömt något ?
Jag går strikt på vetenskap. Vetenskapen har kommit fram till att skillnaderna mellan människorna inte är tillräckligt stora för att man skall kunna dela in dem i raser. Rasforskning, på det sättet så att man kan dela in människor i klasser, är obsolet. Annars skulle inte den forskningen lagts ned.
Rasister tjatar om en konspiration, gärna ledd av judar och även av PK-media samt journalister, som har gjort så att rasforskningen lagts ner. Denna konspiration finns inte. Sveriges hela journalistkår går inte på möten där de bestämmer vad de ska tycka och i vilken riktning de skall styra Sverige.