2013-02-25, 23:12
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epic-norrman
Börja med att ställa frågan - Varför behövdes andra världskriget?

Vad tror du själv?

Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du säger att du vill att folk skall blandas men samtidigt säger du att olika raser/folkslag inte finns. Vad är det då som skall blandas? Om inga folkslag finns så är ingen blandning möjlig. Hycklare. Du vill inte att vita skall finnas, det är allt.

Det är för att rasister inte ska få något utrymme. Rasism blir obsolet då det inte finns färger att gnälla på.

Ras =/= färg.

Citat:
Nä, alla pudlar är pitbulls.

Människa =/= hund. Eller tycker du att vi går på fyra ben och skäller, samt allt annat?

Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Det kallas förräderi, händer hela tiden.

Judar var Hitlers bästa vänner när det kom till att söka upp och förinta andra judar.

Vetifan. Jag tror det är ni rasister som är förrädarna, eftersom ni söker konflikt som bidrar till att föra Sverige närmare fördärvet. Orsak och verkan. Det kanske helt enkelt är ni som orsakar problemen genom att inte ge invandrare en chans?

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Där kom den.
Kör vidare, det finns ingen IQ, det finns inget ärftligt, det finns inget Svenskt, det finns inget rätt eller fel, det finns ingen vetenskap, det finns ingen sanning, allt beror på socioekonomi.
Har jag glömt något ?

Jag går strikt på vetenskap. Vetenskapen har kommit fram till att skillnaderna mellan människorna inte är tillräckligt stora för att man skall kunna dela in dem i raser. Rasforskning, på det sättet så att man kan dela in människor i klasser, är obsolet. Annars skulle inte den forskningen lagts ned.

Rasister tjatar om en konspiration, gärna ledd av judar och även av PK-media samt journalister, som har gjort så att rasforskningen lagts ner. Denna konspiration finns inte. Sveriges hela journalistkår går inte på möten där de bestämmer vad de ska tycka och i vilken riktning de skall styra Sverige.
2013-02-25, 23:15
Medlem
SER ni Katekistens inlägg här?

Han svarar på en massa poster - varav ingen har med ämnet att göra.

Ämnet är inte rasforskning. Ämnet är inte huruvida nån stam i Asien förblir som den är. Ämnet är inte judar.

Ämnet är det pågående folkmordet.
2013-02-25, 23:18
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xipsor
Med tanke på att ni antirasister alltid skiter på er när vita gör något mot icke vita men aldrig bryr er när det samma händer tvärtom så kan man klart säga att ni är antivita. Att försöka fördumma och säga att det är någon sinnesjuk person som kommit på det hela är bara eran senaste taktik. Dock kommer den misslyckas eftersom det är så utbrett redan.
Försök att formulera ett logiskt sammanhängande resonemang så kan jag försöka ta ställning till det.
2013-02-25, 23:21
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Det är för att rasister inte ska få något utrymme. Rasism blir obsolet då det inte finns färger att gnälla på.

Ras =/= färg.
Då måste du utplåna mer än bara färgen. Alla måste se exakt likadana ut, samma färg, likadana näsor, öron och hår. Alla måste vara som kloner för att ingen ska få för sig att skapa "vi och dom" på någon grund. Alla skillnader måste utplånas. Antagligen skulle du behöva odla oss som kloner i stora fabriker. Det låter som en riktigt pervers framtidsvision du har planerat för oss.
2013-02-25, 23:23
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
Vad tror du själv?

Nu var ju frågan ställd till dig.
Btw; Rothschild existerar inte heller.

Citat:
Människa =/= hund. Eller tycker du att vi går på fyra ben och skäller, samt allt annat?

Därför existerar inte raser?
Senast redigerad av epic-norrman 2013-02-25 kl. 23:25.
2013-02-25, 23:28
Medlem
Citat:

Han är mycket väl medveten om att ras, eller vad han väljer att kalla det, existerar. Tro inget annat.

I en hel del trådar har han öppet sagt hur han anser att det blir bättre människor som resultat när vita blandar opp.
2013-02-25, 23:41
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Han är mycket väl medveten om att ras, eller vad han väljer att kalla det, existerar. Tro inget annat.

I en hel del trådar har han öppet sagt hur han anser att det blir bättre människor som resultat när vita blandar opp.

Då får jag väl anta att han är både uppblandad och anti-vit.

David Icke ger sin syn på den ekonomiska påföljden av människor som honom.
2013-02-25, 23:45
Medlem
Citat:

Antivit ja. Oppblandad? Möjligen - men tveksamt.

Vad han uttrycker är Den Nya Rasbiologin. Om man lägger märke till den så kan man se den lite varstans på flashback.
2013-02-25, 23:51
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Då måste du utplåna mer än bara färgen. Alla måste se exakt likadana ut, samma färg, likadana näsor, öron och hår. Alla måste vara som kloner för att ingen ska få för sig att skapa "vi och dom" på någon grund. Alla skillnader måste utplånas. Antagligen skulle du behöva odla oss som kloner i stora fabriker. Det låter som en riktigt pervers framtidsvision du har planerat för oss.

Det tror jag inte. Det kommer även att finnas andra saker att träta över, men jag anser att det är bra att eliminera en sak.

Citat:
Nu var ju frågan ställd till dig.
Btw; Rothschild existerar inte heller.

Om du ställer frågan så får du först ge din syn på saken.

Precis. Hundar och människor är olika saker och forskningen har sagt sitt om människan.

Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor

Fel. Alla bör blandas med alla, så mycket som möjligt. Detta bidrar också med genetisk mångfald, vilket är positivt.

Citat:

David Icke ger sin syn på den ekonomiska påföljden av människor som honom.

Den ständigt (läs: varje dag) återkommande rasistretoriken: "du kan inte vara vit eftersom du inte tycker som jag". Jag har blå ögon och naturligt ljust hår. Deal with it.

David Icke är en psykiskt instabil konspirationsteoretiker som tror att judar har förökat sig med utomjordingar, och säger sig ha blivit kontaktad av en ande med budskapet att han var en helande profet med uppdrag att upplysa människor. Ganska uppenbart att han är en knäppskalle. Jag finner det även intressant att förra gången någon här på I&I hänvisade till en antisemitisk och rasistisk författare, visade sig författaren vara dömd pedofil.
2013-02-26, 00:07
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
David Icke är en psykiskt instabil konspirationsteoretiker som tror att judar har förökat sig med utomjordingar, och säger sig ha blivit kontaktad av en ande med budskapet att han var en helande profet med uppdrag att upplysa människor. Ganska uppenbart att han är en knäppskalle. Jag finner det även intressant att förra gången någon här på I&I hänvisade till en antisemitisk och rasistisk författare, visade sig författaren vara dömd pedofil.

Vilken tur att det inte är sant puhhhhh, Med denna upplysning så byter jag tvärt åsikt!
Alla vet ju att - Alla som inte vill ha andra folkslag (raser/världsmedborgare) i sitt land är RASISTER!
2013-02-26, 07:41
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:
Vad tror du själv?

Ras =/= färg.

Vetifan. Jag tror det är ni rasister som är förrädarna, eftersom ni söker konflikt som bidrar till att föra Sverige närmare fördärvet. Orsak och verkan. Det kanske helt enkelt är ni som orsakar problemen genom att inte ge invandrare en chans?

Jag går strikt på vetenskap. Vetenskapen har kommit fram till att skillnaderna mellan människorna inte är tillräckligt stora för att man skall kunna dela in dem i raser. Rasforskning, på det sättet så att man kan dela in människor i klasser, är obsolet. Annars skulle inte den forskningen lagts ned.

Rasister tjatar om en konspiration, gärna ledd av judar och även av PK-media samt journalister, som har gjort så att rasforskningen lagts ner. Denna konspiration finns inte. Sveriges hela journalistkår går inte på möten där de bestämmer vad de ska tycka och i vilken riktning de skall styra Sverige.

Vetenskapen kan avgöra en död människas ursprung. Med endast ett gammalt kranium kan man avgöra ursprung.
Sluta genast med dina vilseledande illfarelser.
Det finns tillräckliga skillnader mellan människor från olika delar av världen för att dela i människan i raser.
Lögner, förnekelse, illfarelser, kommunism, antirasister och antivita är reella problem.
Rasindelning och fakta är rätt väg att gå. Sanningen segrar alltid.
2013-02-26, 09:29
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Jag tror det är ni rasister som är förrädarna, eftersom ni söker konflikt som bidrar till att föra Sverige närmare fördärvet.

Orsak och verkan.

Det kanske helt enkelt är ni som orsakar problemen genom att inte ge invandrare en chans?

Du tänker som vanligt helt ologiskt och bakvänt, och det gör du därför att i din pervera föreställningsvärld kan INGET vara icke-vitas fel. Axiom är att vita är onda, icke-vita är goda. Med ett sådant tänk måste man, som du gör här, ignorera helt vanlig logik. Vilket du även gör när du påstår att RADERINGEN av folkslags särdrag skulle ÖKA den genetiska mångfalden. Jag ska visa.

Partier som SD växer år för år. Vad betyder det? Att rasister/invandringskritiker blir fler eller färre? Vilken är ORSAKEN till att SD växer? Finns det fler rasister nu än för tjugo år sedan, när SD var ett parti kring en procentenhet? Varför det, i så fall - varför denna VERKAN? Efter tjugo års massinvandring borde ju alla möten och blandningar MINSKA rasisternas antal, inte sant?

Kan det tänka sig att fler och fler svenskar BLIR rasister/invandringskritiker ju mer av den svartmuskiga invandringen de ser och råkar ut för? Är det ens tänkbart i din värld?

Det kanske helt enkelt är så att svartskallarna orsakar problemen genom att bete sig som svin? Och ju fler svenskar som inser det svarar genom att lämna svartskalleområden, ta sina vita vackra barn från blattarnas skolor, samt rösta invandringskritiskt?

Är inte det mer logiskt än ditt svammel? Om nej - varför inte?

Och än en gång: hur ökar du genetisk mångfald genom att utradera folkslagens genetiska särarter i din nit att bekämpa rasism? Vem är den verkligen rasisten här: vi som vill bevara jordens mångfald av folkslag i sina EGNA länder, eller den galning som drömmer om att radera jordens mångfald från jordens yta bara för att han har fått rasister på hjärnan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in