• 1
  • 2
2013-02-27, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
1. Så du menar att exempelvis Amazon.com inte har samma cred som säljare som ex. Beyonder2000 ?

Nej, så skrev jag inte. Du läste förmodligen mitt inlägg ganska slarvigt.
Citera
2025-02-02, 12:10
Medlem
Oakenshields avatar
Skakar liv i en gammal tråd av en anledning, är det ngn som vet hur det gick för beyonder2000? Köpte en hel del av honom och handlade även av honom på plats, så långt tillbaka som i slutet på 80-talet då han hade sin första lilla butik i Linköping innan han bytte lokaler.

Kontot är idag avstängt och det var många som inte fick sina köp, om man läser omdömen. Minns att det var en artikel i Corren om hälsoproblem och att han skulle lämna över butiken. Jag har själv inte varit på besök på många år.
Citera
2025-02-03, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Min kompis lyckades sälja ett begagnat tv-spel på tradera för samma pris som det kostar i butik i nyskick.

Om det blir budkrig och folk bara måste vinna kan man få mer än nypris*

*sann historia

Citera
2025-02-09, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Skakar liv i en gammal tråd av en anledning, är det ngn som vet hur det gick för beyonder2000? Köpte en hel del av honom och handlade även av honom på plats, så långt tillbaka som i slutet på 80-talet då han hade sin första lilla butik i Linköping innan han bytte lokaler.

Kontot är idag avstängt och det var många som inte fick sina köp, om man läser omdömen. Minns att det var en artikel i Corren om hälsoproblem och att han skulle lämna över butiken. Jag har själv inte varit på besök på många år.

Vet du butikens adress?
Seriesam hade innan sin ”butik” i Lund men har för ett tag sedan flyttat upp till Linköping med sitt företag, tänkte mest om han tagit över hans butik/lager.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in