Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-21, 05:03
  #1
Medlem
raanerfads avatar
Jag syftar på tishorna, läderjackor, hoods osv, allt i svart. Någon som vet vilket märkte de använder?
Citera
2013-02-21, 09:09
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raanerfad
Jag syftar på tishorna, läderjackor, hoods osv, allt i svart. Någon som vet vilket märkte de använder?

Jag kan med all sannolikhet säga att det flesta tishorna är beställda av dem själva med tanke på att det står shm över hela bröstet och då kan det vara allt från fruit of the loom till en blank H&M tröja. De andra plaggen vågar jag inte yttre mig om.
Citera
2013-02-21, 09:20
  #3
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raanerfad
Jag syftar på tishorna, läderjackor, hoods osv, allt i svart. Någon som vet vilket märkte de använder?

De använder en hel del av ett märke som heter Lucien Pellat-Finet. Där en tischa går lös på 4 lök och uppåt. Iaf privat. (Eftersom Steve bl.a spårade ur på ABCD i somras på det märket).

De svarta tischorna tycker jag (Spekulerar här) påminner en del om rick owens. (http://www.kingmagazine.se/markesgalleriet/rick-owens/)
Citera
2013-02-21, 13:55
  #4
Medlem
Aquaracers avatar
Inte särskilt insatt, däremot kör Angello mycket LV accessoarer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback