2013-02-20, 17:25
Bannlyst
Tenkt skappa en Thread om Emnet !! At the moment Fins mest Rastafari i Caribbean menn Tror ni Rastafari kan bli ett World Religion i Framtid ?? Varfor ?? Varfor EJJ ??

Jag mejSelf en RastaMan ock Hope den blir Kend ock Spridd i Verlden men det r Annat Emne Hehe !!

Blessings krlek och venlit helsning from din venn Daddy Boast
Citera
2013-02-20, 17:29
Medlem
Rasistisk religion
Citera
2013-02-20, 17:40
Medlem
Din frsta trd kte i papperskorgen och det r risk fr att denna gr det ocks. Du kan vl bertta varfr du r rastafari eller lite om hrnstenarna i eran religion samt en tydlig frgestllning.

Blend dom, helt enkelt.

Sjlv stller jag mig helt ofrstende till dyrkandet av Haile Salassie, mhnda brjade han sin politiska karrir med goda intentioner men sedan blev han en maktfullkomlig galning som frskingrade enorma summor pengar.
Citera
2013-02-20, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Din frsta trd kte i papperskorgen och det r risk fr att denna gr det ocks. Du kan vl bertta varfr du r rastafari eller lite om hrnstenarna i eran religion samt en tydlig frgestllning.

Blend dom, helt enkelt.

Sjlv stller jag mig helt ofrstende till dyrkandet av Haile Salassie, mhnda brjade han sin politiska karrir med goda intentioner men sedan blev han en maktfullkomlig galning som frskingrade enorma summor pengar.

Frge stell finns i Thread !! Kommar den bli Kend ock Spridd ?? Iso fall Varfor ?? Kommer EJJ bli?? Iso fall Varfor ??

Information kan jag Recommend http://en.wikipedia.org/wiki/Rastafari_movement

Blessings ock Krlek from din venn Daddy Boast !!
Citera
2013-02-20, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buzzzzz
Rasistisk religion

Nej vi r EJJ racist !! lskar alla Faktiss !! Alla r Children of God (Jah (Holy Spirit) !!

respect ock Blessings from Daddy Boast !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in