Vilka kan detta vara?
Kan det vara S#ensk m#dia Öres#nd AB?
I så fall har äntligen Bu##on bröderna åkt dit.
Någon som vet mer?
Du kunde ju ha klistrat in detta, så att vi förstår vad det handlar om...
Citat:
I dag sitter sammanlagt tio personer anhållna i Malmö som misstänkta för att ha lurat 2 500 företagare över hela Sverige på 12 miljoner kronor.
Åklagaren Bo Albrektsson misstänker också att de anhållna försökt genomföra annonsbedrägerier för 19 miljoner kronor mot ytterligare 3 500 företagare.
– De har lurat företagare att de beställt annonsering på internet men något sådant har inte förekommit, säger han.
Samma personer ingår också i en utredning där företag lurats köpa kvittorullar som innehåller det giftiga ämnet Bisfenol A. Polisen kom det företaget på spåren när man utredde företagen som misstänks ha sålt falska internetannonser.
Sorry, visste inte hur jag skulle göra.
Bra att du hjälpte mig.
De sitter fortfarande och hjärntvättar stackars nysvenskar på facebook så troligen är de inte dem Jag HOPPAS jag har fel och rötäggen får stå till svars för allt fulsälj de sysslat med genom åren.
De sitter fortfarande och hjärntvättar stackars nysvenskar på facebook så troligen är de inte dem Jag HOPPAS jag har fel och rötäggen får stå till svars för allt fulsälj de sysslat med genom åren.
Ditt inlägg är helt obegripligt. Prata ur skägget, karl.
Min systers sambo är en av de misstänkta huvudmännen Kom verkligen som en chock för hela familjen. Är det någon som vågar spekulera i vad straffpåföljden kan tänkas bli om han blir dömd, med tanke på att det handlar om giftiga saker och allt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!