2013-02-20, 11:15
Medlem
Hallå

Sitter i tankarna om att köpa en ny mobil.

Just nu sitter jag med en Samsung Galaxy 2 som börjar bli lite sleten (tappat färg runt omkring skalet). Haft den sedan den släpptes i Sverige.

Jag är helt clueless inom mobil världen och har faktiskt ingen aning om vad som kommer / när de kommer / vad som finns m.m.

Så hoppas någon kan hjälpa mig få lite info? När släpps årets telefoner och ska man kanske vänta tills dess? Kanske sälja min telefon nu innan priset sjunker för mycket när det nya släpps och köpa en ny då?
Citera
2013-02-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Hallå

Sitter i tankarna om att köpa en ny mobil.

Just nu sitter jag med en Samsung Galaxy 2 som börjar bli lite sleten (tappat färg runt omkring skalet). Haft den sedan den släpptes i Sverige.

Jag är helt clueless inom mobil världen och har faktiskt ingen aning om vad som kommer / när de kommer / vad som finns m.m.

Så hoppas någon kan hjälpa mig få lite info? När släpps årets telefoner och ska man kanske vänta tills dess? Kanske sälja min telefon nu innan priset sjunker för mycket när det nya släpps och köpa en ny då?

HTC presenterade sitt nya flaggskepp med namnet "One" igår och den verkar fin.
Det ryktas att den 14:e mars så kommer Samsung att presentera sin nya S4. Om du orkar vänta tre veckor på den så gör du det
Citera
2013-02-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attack.
HTC presenterade sitt nya flaggskepp med namnet "One" igår och den verkar fin.
Det ryktas att den 14:e mars så kommer Samsung att presentera sin nya S4. Om du orkar vänta tre veckor på den så gör du det

S4 lär dröja längre tyvärr..Presenteras bara då.
Citera
2013-03-08, 14:36
Medlem
Vänta. Sitter själv på en HTC Wildfire och visst, det är inte den smidigaste mobilen att scrolla i menyer med. Men den fungerar. Din lär fungera ännu bättre så jag tycker du ska vänta ett tag till. Kanske tills 4G-abonnemangen blivit lite billigare och då köpa en mobil med 4G.
Citera
2013-03-09, 01:09
Medlem
Du skulle kunna försöka väcka liv på mjukvaran innan du bestämmer dig för att möjligtvis köpa ny mobil.
Om du orkar kan du roota mobilen och skaffa den senaste uppdateringen "Jellybean" 4.2.2.
Har du tid och orket finns information och hjälp på denna sida: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1055
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in