Hej, inatt när jag skulle stänga av datorn (jag somnade framför en film och gick i zombieläge för att stänga av skärmen/datorn) så råkade jag spilla en väldigt liten mängd vatten över mitt sprillans nya tangentbord Corsair Vengeance K60. Torkade av lite och gick sedan och lade mig. Idag så är först CTRL-knappen itryckt, så jag tar ut/sätter tillbaka alla tangenter och då fuckar de ur helt. Kommer flera bokstäver på olika knappar och vissa byter funktion etc. Nu till mina två frågor:
(1. Går det att laga?
(2. Kan jag byta tangentbordet eftersom det är såpass nytt? Saknar kvitto då städerskan inte vet att vissa papperslappar kan vara av värde.
Låt det torka ut ordentligt, kanske i två-tre dygn vid ett varmt element, i ett torrt rum.
Utan kvitto blir det svårt. Om du har en Internetbank, kolla där, om du kan se att du köpt tangentbordet.
Låt det torka ut ordentligt, kanske i två-tre dygn vid ett varmt element, i ett torrt rum.
Utan kvitto blir det svårt. Om du har en Internetbank, kolla där, om du kan se att du köpt tangentbordet.
Så du tror det finns en chans att det kommer fungera igen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!