2013-02-17, 01:29
Medlem
xceLs avatar
Vad tror ni om xperia z, någon som har erfarnhet av den? Verkar ju bra men osäker på batteritiden... Någon som har bra koll på s4an? Om det kan va värt att vänta...
Citera
2013-02-17, 02:57
Bannlyst
Har xperia 10 mini. Den sög. Avråder dig starkt till att köpa något av dom fårskallarna. Det är skräp hela vägen.
Citera
2013-02-18, 11:37
Medlem
HandzUps avatar
har en xperia acro s, helt underbar vattentät mobil med riktigt bra kamera & skärm, sony gör riktigt bra lurar, här får du läsa ett första intryck av xpera z
http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=91204
Citera
2013-02-18, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benghuvud
Har xperia 10 mini. Den sög. Avråder dig starkt till att köpa något av dom fårskallarna. Det är skräp hela vägen.

Att basera köp av en xperia z på hur en över 3 år gammal telefon som dessutom var ett billigt alternativ redan då är ganska korkat p

Fick klämma på z:an i fredags och det är en riktigt trevlig telefon. Lite kantig i mitt tycke men skärmen, kameran och vattentåligheten gör att det är en riktigt potent apparat.

Annars är V och Acro riktigt bra telefoner oxå.
Citera
2013-02-20, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benghuvud

Ditt användar namn passar dig PERFEKT du är ett riktigt bänghuvud då du snackar massa skit. Du kan inte dra Ner Sonys telefoner bara för att din 4år gammla lur e skit. Det har hänt rätt mycket sen 2009 ditt bänghuvud
Citera
2013-02-21, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Ditt användar namn passar dig PERFEKT du är ett riktigt bänghuvud då du snackar massa skit. Du kan inte dra Ner Sonys telefoner bara för att din 4år gammla lur e skit. Det har hänt rätt mycket sen 2009 ditt bänghuvud

Jobbar du där eller? Nä, jag tycker det är skräp. Är jag dum för att jag yttrar min åsikt? Jag tycker inte att Sony i regel har sköna telefoner utan mest skräp som går sönder efter 1-2 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in