• 1
  • 2
2005-05-12, 10:36
Bannlyst
hihi.. tjena alla.. var ett litet tag sen jag skrev här.. men nu har jag typ tröttnat på holk och vill ha något annat roligt att götta sig me.. nu syftar jag på saker som jag kan få tag på om jag går till läkaren och drar en liten vit lögn..

Men d e så här att jag går aldrig till läkare i vanliga fall och jag har aldrig fått någon medicin utskriven och så e jag bara 16 snart 17 så jag vete fan om d går heller.. vill ju inte presic skicka iväg morsan..
skulle vara väldigt glad om ni skrev några saker som e lite roligt.. typ va d heter och vad jag ska säga till läkaren.. helst osså vilka effekter det har..

Out And Over.. /// Tim
Citera
2005-05-13, 00:46
Medlem
Betong_Taxens avatar
benzo - ångestdämpande eller sövande. finns säkert flera användnings områden men dom 2 är dom enda som jag vet om iaf.

men jag tror det blir svårt för dig att få bens utskrivet ifall du inte går på nåt annat. det beror ju iof på din läkare. vissa tycker väl att bens är guds gåva till människan medans andra läkare ser bens som det sista alternativet ifall inget annat funkar. du kommer nog få gå igenom bra mycke annat innan du får bens utskrivet.

ärligt talat så tror jag att du sparar en hel del problem och möda ifall du helt enkelt håller dig till rökat. destuom e du lite för ung för tyngre grejjer tycker jag. knarka på allvar kan man göra när man har fyllt 18 och i princip är färdigutvecklad.
Citera
2005-05-13, 02:23
Medlem
Avgrunds avatar
fixa lite folköl istället. om du inte ens vet vad sakerna heter/ vad dom har för effekt ska du inte gå och störa läkaren.
Citera
2005-05-13, 09:58
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
fixa lite folköl istället. om du inte ens vet vad sakerna heter/ vad dom har för effekt ska du inte gå och störa läkaren.

Word!!!
Citera
2005-05-13, 10:27
Medlem
Nemesis1s avatar
Det finns ju hostmediciner som innehåller saker som kodein, etylmorfin och DXM... Sen finns det väl åksjuketabletter som man kan trippa på... Muskelavslappnande blir man lite lugn på också, roligt att proppa i sig om man har tråkigt...
Citera
2005-05-13, 11:28
Medlem
Megalomanias avatar
Fixa lite lustgas så ska du se att du tycker att det är helskoj att röka weed igen. Tyngre droger ska du ge fan i tills du vet vad fan det är du pysslar med. Du har hela livet på dig att testa droger så det är knappast någon brådska. Om du skulle gå till läkaren och svamla om benzo i dagsläget så kommer du bara ställa till bekymmer för dig själv.
Citera
2005-05-17, 05:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund

men d e ju inte presic som om jag bara skulle stoppa i mig sakerna.. :/
så dum e jag inte.. har aldrig stoppat i mig något utan att ha kollat upp det ordentligt.. :/ förutom rökat då

nä men jag mennar typ va som helst som jag blir lite flummig på.. nu snackar jag inte om att gå till läkaren och säga att jag brytit alla ben i kroppen och be om morfin och skit..
Citera
2005-05-17, 05:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Sen finns det väl åksjuketabletter som man kan trippa på...

Någon som vet va de är för åksjuketabletter ???

Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
roligt att proppa i sig om man har tråkigt..

EXAKT sånna saker jag syftar på..

är hemma ensam i 2 veckor nu snart, vill inte bara sitta och bolma röka
Citera
2005-05-29, 05:42
Bannlyst
Drar upp denna tråden igen..
har fortfarande inte fått nått svar..
Citera
2005-05-29, 05:59
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_persson
Drar upp denna tråden igen..
har fortfarande inte fått nått svar..

jag skulle gissa på att du inte komma få något vettigt svar heller... kolla runt lite på forumet å se vad folk knarkar för nåt.
Citera
2005-05-29, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tim_persson
och så e jag bara 16 snart 17..... skulle vara väldigt glad om ni skrev några saker som e lite roligt.. typ va d heter och vad jag ska säga till läkaren

Nej
Citera
2005-05-29, 11:14
Medlem
Gravity2s avatar
Om du knallar dit och helt enkelt säger:
"HEEEEEEEJ!!
Jag vill knaaaaarkaaaaaaaaa!!!!111!11 *fnizz*"
Så ska du se att då får något trevligt
Citera
  • 1
  • 2