Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-03-22, 20:55
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Får man fråga var du valde att handla ifrån? Är själv på jakt efter ett par röda sådana á la Mickey Knox, men det tycks vara dödsdömt att hitta ett par med properly rött glas.

Absolut my friend

rockflame.com, köpt 4 par därifrån nu, Gröna, silver, röd, blå AWESOME!!!


Citat:
Ursprungligen postat av Aklis
Jag köpte ett par ifrån en sida som kort och gott heter John Lennon Sunglasses förra våren. Sidan ser lite misstänkt ut, men det var ingen fara alls. Köpte ett par Elite Silver Colour Frames och de funkar perfekt fortfarande. Fodralet som följer med är plastigt och rätt skräpigt, så om du vill ha ett fodral så är det lika bra att du köper ett separat, men brillorna är riktigt bra, speciellt med tanke på priset.

EDIT: Beställningar sköts via i*sunglasses.com vilket är var jag beställde mina ifrån, även om utbudet har krympt en aning sedan förra året.

Tack men jag har fått tag på glasögonen annanvart!
Citera
2013-03-22, 22:15
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BravoJuices
Absolut my friend

rockflame.com, köpt 4 par därifrån nu, Gröna, silver, röd, blå AWESOME!!!

Haha! Vilket sammanträffande. Lade en beställning därifrån i måndags; beklagade mig tidigt imorse i en annan tråd där folk hade fått vänta till dödagar på sina beställningar eller där de aldrig hade kommit. Får väl se om man får sina jävla brillor någon gång!
Citera
2013-04-17, 17:26
  #15
Medlem
Mr.MacBongwaters avatar
fick vänta över en vecka på min beställning också, men det var det ju värt när dom väl kom i blevlådan riktigt fina var dom.
någon som hittat röda knox ännu?
Citera
2013-04-17, 18:33
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.MacBongwater
fick vänta över en vecka på min beställning också, men det var det ju värt när dom väl kom i blevlådan riktigt fina var dom.
någon som hittat röda knox ännu?

Jo, förr eller senare kommer ju leveransen i alla fall. Gillar brillorna skarpt - bra kvalité för kalaspris. Jagar fortfarande några med rött glas - hojtar till i tråden om jag finner några.
Citera
2014-06-08, 08:16
  #17
Medlem
neggerschwartzs avatar
Nån som vet var de finns att köpa i dagsläget?
Vuxenstorlekar...
Citera
2014-06-08, 08:25
  #18
Medlem
onnyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neggerschwartz
Nån som vet var de finns att köpa i dagsläget?
Vuxenstorlekar...

Jag har handlat en hel del från dx.com och de har fri frakt till hela världen. http://www.dx.com/s/sunglass+round
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback