Flashback bygger pepparkakshus!
2005-05-11, 22:35
Medlem
Viruset heter förmodligen W32/Sdbot.worm.gen.g
about:blank ligger som startsida bl a
Hur få bort detta?
Citera
2005-05-11, 23:40
Medlem
groils avatar
har har du en guid...

steg 1

det vi behöver är en webläsare tex firefox eller IE. använd helst inte det sistnämda, och en anslutning till cyber space.

steg 2

först så ansluter du till internet, om du har problem med detta så kontakta din internet leverantör. Nu ska vi öppna webläsaren, dubbelklicka med höger musknapp på ikonen i mitt fall
en räv runt en jordglob. sen ska vi surfa in på google se länk www.google.se

steg 3

inne på sidan kommer du se att det finns en liten ruta där man kan skriva saker
och till höger om den så finns det en knapp som det står "sök" på. i fältet sär su kan skriva, skriver du nu in vad du vill vet mer/ta reda på, tex "kakor" och tryck på sök.

steg 4

nu kommer du att se att det du får upp massa saker nedanför där man kan söka, tex "fina bilder på kakor" om du tycker att den är intressant så kan du klicka på den med högermusknapp och då kommer du in på en ny sida, där kan vi lite införmation...

om det är några oklarheter så kan ni alltid skriva ett pm.

hoppas vissa har lärt sig något nått idag. nästa vecka ska jag lära er hur man anväder word.
Citera
2005-05-12, 00:56
Medlem
snowman666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groil
har har du en guid...

steg 1

det vi behöver är en webläsare tex firefox eller IE. använd helst inte det sistnämda, och en anslutning till cyber space.

steg 2

först så ansluter du till internet, om du har problem med detta så kontakta din internet leverantör. Nu ska vi öppna webläsaren, dubbelklicka med höger musknapp på ikonen i mitt fall
en räv runt en jordglob. sen ska vi surfa in på google se länk www.google.se

steg 3

inne på sidan kommer du se att det finns en liten ruta där man kan skriva saker
och till höger om den så finns det en knapp som det står "sök" på. i fältet sär su kan skriva, skriver du nu in vad du vill vet mer/ta reda på, tex "kakor" och tryck på sök.

steg 4

nu kommer du att se att det du får upp massa saker nedanför där man kan söka, tex "fina bilder på kakor" om du tycker att den är intressant så kan du klicka på den med högermusknapp och då kommer du in på en ny sida, där kan vi lite införmation...

om det är några oklarheter så kan ni alltid skriva ett pm.

hoppas vissa har lärt sig något nått idag. nästa vecka ska jag lära er hur man anväder word.
Klockrent!
Citera
2005-05-12, 01:16
Medlem
groils avatar
kanske admin kan klistra denna?
Citera
2005-05-12, 01:20
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av groil
nästa vecka ska jag lära er hur man anväder word.

Väntar med spänning

/lurk
Citera
2005-05-12, 01:35
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelurker

Väntar med spänning

/lurk

problemet är vart jag ska lägga den
Citera