2013-02-15, 11:40
Bannlyst
Tjenare!

Jag har sökt en hel del och har inte hittat någon större tråd där man kan läsa så mycket om mast, förutom på utländska brädor då dvs.

Vill veta hur ni reagerar på masteron, vilka effekter ni får, vad ni tycker om preparatet, hur ni upplever det och bieffekter.

---------------------

Detta är första gången jag använder mast, är inne på vecka 4a nu om jag inte minns fel. Ligger på 500mg testo e5d och 400mg mast e5d. Redan efter 1 vecka så kändes det som att jag hade hoppat på testo igen, lilleman vaknade till liv igen. Han har legat i koma den senaste tiden så det kändes jäkligt skönt. Sexlusten ökade och ökade, nu har den dock stannat men jag är nöjd med hur den är nu.

Styrkan kom med, ökade fint på gymmet. Inga större ökningar som på winnar men små ökningar blev det allt och detta var V.3 så jag antar att ökningarna kommer fortsätta komma.

---------------------

Nu till bieffekterna som jag undrar om det beror på mig eller om det är masten som gör det. Känner att jag har blivit betydligt mer aggressiv, det är hanterbart men jag märker ändå av det tydligt. Man stör sig på det mest och dom flesta som man inte gillar.

Senaste veckan har jag upplevt hur drömmarna börjar bli riktigt sjuka, vilket jag älskar. Tycker jag sover lite sämre. Drömmarna börjar bli hemskare och verkligare. Har kört tren förut så jag vet ju hur sjuka drömmarna kan bli. Tycker drömmarna man får på mast påminner om dom på tren, fast en lättare version.

Detta är vad jag har upplevt på ca 4.V

Så, hur upplever ni mast?

Mvh
Citera
2013-02-15, 12:19
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Jag gillar verkligen mast!

Om jag inte missminner mig så körde jag som mest runt 150-200 mg EoD på mast P i somras vilket motsvarar en veckodos på 450-700 mg.

Ökad styrka, vaskuläritet och mindre vätskeansamlingar. Kände mig mkt hårdare i kroppen. Älskade verkligen rutnätet av ådror på benen när de var lagom pumpade.

Masten höll också borta gynokänningar hyffsat bra då jag har rätt mkt problem med det annars.

Drömmarna blir verkligare och mer detaljerade för mig. Är mkt varmare och svettigare under dagen och även under natten.

Även sexlusten ökas markant för mig.
Citera
2013-02-15, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Jag gillar verkligen mast!

Om jag inte missminner mig så körde jag som mest runt 150-200 mg EoD på mast P i somras vilket motsvarar en veckodos på 450-700 mg.

Ökad styrka, vaskuläritet och mindre vätskeansamlingar. Kände mig mkt hårdare i kroppen. Älskade verkligen rutnätet av ådror på benen när de var lagom pumpade.

Masten höll också borta gynokänningar hyffsat bra då jag har rätt mkt problem med det annars.

Drömmarna blir verkligare och mer detaljerade för mig. Är mkt varmare och svettigare under dagen och även under natten.

Även sexlusten ökas markant för mig.

Intressant.

Har sexlusten hållit sig på samma nivå sen början eller känner du att den sänktes efter nån månad?
Citera
2013-02-15, 12:45
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F
Intressant.

Har sexlusten hållit sig på samma nivå sen början eller känner du att den sänktes efter nån månad?

Nä jag tyckte att sexlusten var maxad hela tiden då jag körde mast. Dock körde jag ju testo P samtidigt så kan vara svårt att avgöra vad som gjorde vad så att säga.
Citera
2013-02-15, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Nä jag tyckte att sexlusten var maxad hela tiden då jag körde mast. Dock körde jag ju testo P samtidigt så kan vara svårt att avgöra vad som gjorde vad så att säga.

Bra, då hoppas jag på att den stannar kvar på samma nivå för mig med.

I början var den dock fruktansvärd, var riktigt underbart. Man kände sig levade, som att hoppa på, på nytt!

--------------

Kom igen nu gubbar, är det inga mer än jag och wgw som gillar mast?
Citera
2013-02-16, 00:22
Medlem
Citat:
Bra, då hoppas jag på att den stannar kvar på samma nivå för mig med.

I början var den dock fruktansvärd, var riktigt underbart. Man kände sig levade, som att hoppa på, på nytt!

--------------

Kom igen nu gubbar, är det inga mer än jag och wgw som gillar mast?
Jag är fett sugen på mast, hur mycket behöver man köra för att det ska va värt? Är ju fett dyrt om man ska upp i högre doser.. Går i tankarna att köra mast och test p över sommaren för att va lagom hård
Citera
2013-02-16, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Jag är fett sugen på mast, hur mycket behöver man köra för att det ska va värt? Är ju fett dyrt om man ska upp i högre doser.. Går i tankarna att köra mast och test p över sommaren för att va lagom hård

Var med inne på det spåret förut, och bestämde mig för att ge mast en chans!

200mg e5d är lite väl klent men på 400mg e5d som jag kör nu, tror jag absolut att du ska bli nöjd på. Jag kör på core labs olja och den verkar hålla bra kvalite. Har aldrig förut sett nya ådror ploppa upp som dom gör nu (kan tillägga att jag har haft väldigt lite ådror på armarna förut, även under lågt bf + winstrol)

Tycker du ska köra på det!

Mvh
Senast redigerad av B.S.F 2013-02-16 kl. 00:32.
Citera
2013-02-16, 00:36
Medlem
Citat:
Var med inne på det spåret förut, och bestämde mig för att ge mast en chans!

200mg e5d är lite väl klent men på 400mg e5d som jag kör nu, tror jag absolut att du ska bli nöjd på. Jag kör på core labs olja och den verkar hålla bra kvalite. Har aldrig förut sett nya ådror ploppa upp som dom gör nu (kan tillägga att jag har haft väldigt lite ådror på armarna förut, även under lågt bf + winstrol)

Tycker du ska köra på det!

Mvh
Kommer köra testo propp över sommarn så blir det mast blir det propp på det med. Du tror inte ja blir nöjd alls på 100mg e2d? :/
Citera
2013-02-16, 00:57
Medlem
Pyramids avatar
Intressant, om jag kör en andra kur vid årsskiftet kanske så vill jag köra testo och kombinera med dbol för att få uppleva pumpen och styrkeökningar. Hur står sig masteron till det? Mer värt att köra? Färre biverkningar?
Citera
2013-02-16, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Kommer köra testo propp över sommarn så blir det mast blir det propp på det med. Du tror inte ja blir nöjd alls på 100mg e2d? :/

Jo det tror jag absolut du kan.
Citera
2013-02-16, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramid
Intressant, om jag kör en andra kur vid årsskiftet kanske så vill jag köra testo och kombinera med dbol för att få uppleva pumpen och styrkeökningar. Hur står sig masteron till det? Mer värt att köra? Färre biverkningar?

Jag är inte speciellt kunnig ang hur mast fungerar som AI men det borde ju minska risken för gyno enormt samt göra att man inte bider lika mycket vätska och blir fluffy.
Citera
2013-02-16, 11:20
Medlem
Omentharths avatar
Citat:
Jag är inte speciellt kunnig ang hur mast fungerar som AI men det borde ju minska risken för gyno enormt samt göra att man inte bider lika mycket vätska och blir fluffy.
Hade ju varit väldigt intressant om någon här har info om vilka mängder mast i relation till testo man behöver ligga på för att använda det som AI(?).

Bra tråd, också tänkt lite på att det inte finns så mycket om just mast här på f12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in