2013-05-11, 01:36
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Ni som kört mast, hur upplever ni att det slår mot håret? Sägs ju vara rätt dåligt mot håret.. Tänkte ifall någon har något att jämföra lite med andra preparat!

Med vänlig hälsning,

Det slår hårt mot håret, liksom andra högandrogena preparat, om du har anlag för håravfall.
Citera
2013-05-11, 10:30
Medlem
MKMF12s avatar
Kört 9 dagar nu på Mast P och ligger 3,5 vecka in i dieten (dietade 2v på d-boll) Känna som jag har behållt det mesta av massan och börjar bli riktigt hård nu mär vätskan släpper och Masten börjar komma igång. Fina seperationer och bra hårdhet. Hoppas styrkan börjar komma nästa vecka också.
Citera
2013-05-11, 10:52
Medlem
connykrigaren123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyelows
Det säger sig självt? Nej, det kan jag tyvärr inte hålla med om, då Masteron är ett av de få perfekta preparatet som erbjuder lean muscle mass, håller biverkningar borta, fyller inte kroppen med vätska(även när det är stackat med testo), osv.

Masteron har så många födelar med sig att man kan använda det till vilket syfte som helst oavsett, finns inget som säger sig självt med det här preparatet, anledning till att så få använder det bara i förhållande till andra är just priset att det är VÄLDIGT dyrt i Sverige.

Sen precis som jag sa innan "I vilket syfte" det ska användas, man får ju anpassa prepp efter behov och syfte med det.
Tren alla dar i veckan än mast om man e ute efter LBM, betydligt mer bang for buck.
Senast redigerad av connykrigaren123 2013-05-11 kl. 10:54.
Citera
2013-05-11, 10:59
Medlem
Online807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Ni som kört mast, hur upplever ni att det slår mot håret? Sägs ju vara rätt dåligt mot håret.. Tänkte ifall någon har något att jämföra lite med andra preparat!

Med vänlig hälsning,

Mycket styggt mot håret, i mitt fall. Tunnar ut på huvudet och växer som ogräs på andra ställen.
Kommer själv inte att köra några hög androgena prepp förens jag har en mer accepterad ålder för flint

Styrkan är sjuk och jag ser nog hellre Masterone i en byggar kur än en deff kur.
(anser att det går lika bra att deffa på testo)
Kombinera med Testosterone och/eller Nandrolone och styrkan drar iväg som bara den

Dock inte värt att bli flint.
Det positiva med Masterone förutom styrkan är ju att det driver ut mycket av vätskan så man inte behöver se så svullen ut eller bry sig om att knapra östrogen sänkande.
Den extrema libidon det pratas om var inget jag märkte av.
Citera
2013-05-11, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Online807
Mycket styggt mot håret, i mitt fall. Tunnar ut på huvudet och växer som ogräs på andra ställen.
Kommer själv inte att köra några hög androgena prepp förens jag har en mer accepterad ålder för flint

Styrkan är sjuk och jag ser nog hellre Masterone i en byggar kur än en deff kur.
(anser att det går lika bra att deffa på testo)
Kombinera med Testosterone och/eller Nandrolone och styrkan drar iväg som bara den

Dock inte värt att bli flint.
Det positiva med Masterone förutom styrkan är ju att det driver ut mycket av vätskan så man inte behöver se så svullen ut eller bry sig om att knapra östrogen sänkande.
Den extrema libidon det pratas om var inget jag märkte av.

Glöm inte sexlusten... synd att man inte han ge tjejen mer när masten kom igång. Man blev ju som en kanin!!
Citera
2013-05-11, 17:12
Medlem
HeadOfBoos avatar
Angående håret, det har lämnat skallen och krupit ner på ryggen. 3v in på kuren nu. Nej, seriöst, märker inget alls.
Citera
2013-05-11, 21:43
Medlem
svennerubinsfans avatar
Har nog bra gener för hår, har inte märkt något speciellt efter ett antal veckor på mast p.
Citera
2013-07-24, 08:03
Medlem
xstatics avatar
Så, då hoppar jag på Masteron P, stack igår ! Hoppas det blir trevligt
Ev kanske slänger in lite Testo E sen!

Något man bör tänka på när man kör P? Hur pass lång tid tar det innan det verkar?
Citera
2013-07-24, 08:51
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Så, då hoppar jag på Masteron P, stack igår ! Hoppas det blir trevligt
Ev kanske slänger in lite Testo E sen!

Något man bör tänka på när man kör P? Hur pass lång tid tar det innan det verkar?

Tog en vecka innan jag märkte libidoförändringar, två veckor innan jag började explodera i gymmet. Dock körde jag det ihop med testo p, så det är svårt att veta vilket som kickade in först. Tycker du ska lägga till testo p.
Citera
2013-11-29, 22:38
Medlem
Är mast ett deffprepp? Är fördelarna lite styrka+vätskedrivande+ökad libido?
Vill inte ha ökad libido helst.. Får sjuk kåthet på deca..
Denna fråga kanske ska in i nybörjartråden men det fanns en befintlig så jag
ställer den här. Vilka är fördelarna med mast om man inte är inför tävling?
Är det för att inte bloata?
Citera
2013-11-30, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun
Är mast ett deffprepp? Är fördelarna lite styrka+vätskedrivande+ökad libido?
Vill inte ha ökad libido helst.. Får sjuk kåthet på deca..
Denna fråga kanske ska in i nybörjartråden men det fanns en befintlig så jag
ställer den här. Vilka är fördelarna med mast om man inte är inför tävling?
Är det för att inte bloata?

Det bästa med mast förutom styrkan, torrheten och sexlusten så är det aggressiviteten enligt mig. Blir mycket mer skärpt på gymmet.
Citera
2013-11-30, 17:34
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Hur pass potent är mast e när det kommer till styrka?

Kör just nu Testo E men är lite sugen på att slänga in Mast de sista 12-16 veckorna innan jag kliver av, fick ett kanonpris på mast om jag var intresserad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in