• 2
  • 3
2013-02-16, 23:35
Medlem
dajevlars avatar
TID
Ditt liv är kort och uträknat.

Inse att du är här en begränsad tid och gör det bästa av det. (I värsta fall kanske du inser att du inte ens finns nästa vecka... tänk om det är så.... anpassa ditt liv efter ett mellanting därvid.... ta en dag/vecka/månad/i sänder... men se alltid till att du kan betala för dig... bli aldrig slav.)
Hej
Citera
2013-02-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irit
Universums lagar är lika för alla, religiösa och ateister. Det är framför allt lagen om orsak och verkan som styr all reality. Ateisterna kan inte gömma sig i sitt ovetande, lagen kommer i kapp de i alla fall.

Va?
Citera
2013-02-17, 19:29
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EG
Det känns lite klent att klaga på att livet är meningslöst, då det är ett faktum att livet är meningslöst. För jag antar att du inte är religiös? Det gäller helt enkelt att hitta sin egen mening. Om denna mening är att spela WoW och supa skallen av sig med polarna är det en mening väl värd sin definition, i mitt tycke.

Underförstått. Det är min egen känsla jag beskriver.
Senast redigerad av TheBurden 2013-02-17 kl. 19:34.
Citera
2013-02-25, 16:37
Medlem
herrkomposts avatar
Ok sen min senaste post så har jag bla börjat käka prozac o hekt plötsligt ser iaf jag lycka i att göra de jag alltid hatat mest. . Arbeta. . Wtf e de en drog för att förslava mig eller vaf händer. Akktid hatat skiten. Nu när helgen kommer så ser jag fram mot måndagen. *övrigt varit drogfri sen 3 mån tillbaka efter ett 13 år långt missbruk*
Citera
2013-02-25, 21:00
Bannlyst
Varför ska man uppnå någonting speceillt? För vems skull? Jag tänker göra det som faller mig in för var dag. Tänker inte ställa upp på samhällets förväntningar. Dom kan ta mig där bak och långsamt ta självmord på facebook och twitter.

Jag mår bra av att inte hålla fast vid något, att inte ha nån trygghet eller "back up" plan. Det är ändå ingenting värt.
Senast redigerad av thebajshal 2013-02-25 kl. 21:04.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in