• 1
  • 2
2013-02-16, 20:37
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Okej, för har suttit några gånger och funderat på om man ska slutföra beställningen.
Blir några dosor dip vid lön med andra ord.

Man behöver med andra ord inte oroa sig med om man lägger en beställning på runt 2000 kr?
Jag ska säga dig att innan jag gjorde min första beställning på riktigt så hade även jag gå in och fyllt en varukorg för att sedan fundera på om jag ska slutföra. Men tillslut gjorde jag det och det gick ju hur bra som helt. Jag förstår din tveksamhet men den är dock allt förgäves.

Den största summan jag handlat för är tusen kronor och det gick alldeles utmärkt!
Citera
2013-02-17, 22:46
Medlem
Walker84s avatar
Jag var in på northener och kollade lite, jag la till några grejer i korgen och gick till betalningssidan, bara för att kolla in lite hur det funkar, men hur betalar man? det verkar vara kreditkort som gäller, eller?
Isåfall är det kört, jag har bara vanligt betalkort, går väl iof att uppgradera kortet till både betal/kredit. Men hur funkar det när man betalar då? dras pengarna från kontot direkt eller?

Sen verkar frakten vara otroligt billig, snudd på misstänkt billig, 35kr i frakt för två påsar tuggtobak, verkar det rätt?
Senast redigerad av Walker84 2013-02-17 kl. 22:51.
Citera
2013-02-18, 18:50
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker84
Jag var in på northener och kollade lite, jag la till några grejer i korgen och gick till betalningssidan, bara för att kolla in lite hur det funkar, men hur betalar man? det verkar vara kreditkort som gäller, eller?
Isåfall är det kört, jag har bara vanligt betalkort, går väl iof att uppgradera kortet till både betal/kredit. Men hur funkar det när man betalar då? dras pengarna från kontot direkt eller?

Sen verkar frakten vara otroligt billig, snudd på misstänkt billig, 35kr i frakt för två påsar tuggtobak, verkar det rätt?
Har du aldrig beställt någonting från internet förut eller?
Citera
2013-02-18, 21:10
Medlem
Walker84s avatar
Åjo, måååååånga gånger, men inte med kort, det har mest blivit typ alla andra sätt utom med kortet, typ vanlig överföring, paypal/payson, faktura osv, vet inte varför det blivit så, men jag antar att kortbetalning på nätet har blivit och blir mer och mer vanligt. Det är väl inget annat att göra än att fixa så att man kan använda kortet, det är ju rätt smidigt, det är det ju ingen tvekan om, det är väl bara att det har funkat på andra sätt förut, och då har man kört på de sätten.

Men för att få ett svar på frågan, det är bara kreditkort som funkar på deras sida?
Citera
2013-02-18, 21:19
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker84
Åjo, måååååånga gånger, men inte med kort, det har mest blivit typ alla andra sätt utom med kortet, typ vanlig överföring, paypal/payson, faktura osv, vet inte varför det blivit så, men jag antar att kortbetalning på nätet har blivit och blir mer och mer vanligt. Det är väl inget annat att göra än att fixa så att man kan använda kortet, det är ju rätt smidigt, det är det ju ingen tvekan om, det är väl bara att det har funkat på andra sätt förut, och då har man kört på de sätten.

Men för att få ett svar på frågan, det är bara kreditkort som funkar på deras sida?
Jag betalade igenom mitt swedbank konto i alla fall. Internetbanken, har du en bankdosa?
Citera
2013-02-18, 23:51
Medlem
Walker84s avatar
ja internetbank har jag ju, men jag tyckte det såg ut som att kreditkort var enda betalsättet!?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in