2013-02-24, 19:09
Medlem
Herregud ni är efterblivna och kommer spränga er själva och er (era föräldrars, dvs) lägenhet om ni håller på såhär. Aceton i ugnen? Brandfarliga ångor under en spisfläkt (som har en motor som skapar gnistor)? Fuck.
Citera
2013-02-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Herregud ni är efterblivna och kommer spränga er själva och er (era föräldrars, dvs) lägenhet om ni håller på såhär. Aceton i ugnen? Brandfarliga ångor under en spisfläkt (som har en motor som skapar gnistor)? Fuck.

För det första så slänger man in skiten, drar på värme och stänger luckan har du rätt i det du säger. Har man begåvats med en gnutta mer IQ så håller man koll på värmen, jag tar aldrig upp värmen över 30 grader vilket fungerar alldeles utmärkt!
Citera
2013-02-25, 11:32
Medlem
Har en påse på 10g pulver hemma nu, tänkte göra det på 350g råtobak totalt, frågan är, bäst att göra allt i samma mix eller göra 10st 35g mixar exempelvis ?

Förra mixen hade jag endast 3g pulver körde 3 mixar på 33,33,34 och det funkar ju men lite mer praktiskt om man kunde göra allt på samma gång istället för 10 små skålar runt om... bor i en 2a på 40 m2...
Citera
2013-02-26, 10:36
Medlem
BigMushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batmanbrat
snälla rätta mig inte när du har fel

biltema säljer förpackningar som är 1 liter / st och jag köpte 10st och det är enkel matte så 10liter

Och du använde 10 liter på 1 månad? Det var där mitt "spider-sense" freakade ut.

Men men sorry
Citera
2013-03-01, 04:05
Medlem
fackads avatar
Min fråga är måste man använda aceton ?? kan man inte använda typ alkohol eller liknande?
Citera
2013-03-24, 10:02
Medlem
MajkyMans avatar
Finns det en mer detaljerad guide kring detta?
Citera
2013-03-24, 21:36
Medlem
sen 1g från www.asklepios.nu vi säger akb48f, 450kr

Det tycker jag lät dyrt! Jag fixar 5 g för ca 200 kr! 5F-AkB48! Om jag inte har missförstått alltihop haha
Citera
2013-03-24, 21:41
Medlem
xXguitarXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottnacken
sen 1g från www.asklepios.nu vi säger akb48f, 450kr

Det tycker jag lät dyrt! Jag fixar 5 g för ca 200 kr! 5F-AkB48! Om jag inte har missförstått alltihop haha

När du köper från Asklepios får du ett gram kristaller, som du själv kan blanda ut 20-30 gram rökmix på. När du köper ditt så köper du färdig rökmix.
Citera
2013-03-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXguitarXx
När du köper från Asklepios får du ett gram kristaller, som du själv kan blanda ut 20-30 gram rökmix på. När du köper ditt så köper du färdig rökmix.

Nej detta är 5 g pulver som jag ska blanda ut i 100 g knaster! Dom är bosatta någonstans utomlands iallafall, sen få man räkna på 50 kr frakt och några extra dagar! Dock inte fått paketet än men kan ju höra av mig så fort jag har fått hem det och även ifall det blev bra! Och isåfall kan jag även avslöja sidan!
Citera
2013-03-24, 22:03
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottnacken
Nej detta är 5 g pulver som jag ska blanda ut i 100 g knaster! Dom är bosatta någonstans utomlands iallafall, sen få man räkna på 50 kr frakt och några extra dagar! Dock inte fått paketet än men kan ju höra av mig så fort jag har fått hem det och även ifall det blev bra! Och isåfall kan jag även avslöja sidan!

Utomlands är alltid sjukt mycket billigare än inrikes. Men då uppkommer ju problem med tull och längre leveranstider. Somliga betalar hellre några hundralappar extra för att slippa risken med tull.
Citera
2013-03-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Utomlands är alltid sjukt mycket billigare än inrikes. Men då uppkommer ju problem med tull och längre leveranstider. Somliga betalar hellre några hundralappar extra för att slippa risken med tull.

Den sidan jag beställde från anser sig vara den störta och bästa leverantören ( om det går att lita på vet jag ej än) men det kan väl vara så också att pulvret i kvalitet skiljer sig från andra? Jag menar jag tänkte lite på att det jag får hem kanske piska gatan med det som fanns på sidan som han nämnde? Bara för att det är samma namn så behöver det inte vara lika bra eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2013-03-24, 22:14
Medlem
Och hur snabbt bruka den inrikes sidan leverar? för enligt sidan jag beställde från så tar det mellan 3-10 working days, jag beställde i Torsdag förra veckan och vet att både onsdag, torsdag och fredag i veckan som kommer är röda dagar? så blir lite osäker på ifall man kommer hinna få hem det innan nästa veckas slut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in