2009-02-24, 14:50
Medlem
Carleoneyähs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibanez2
En plunta är alltid bra att ha - bra att ha i fickan ifall festen börjar bli tråkig

Albrekts Guld har (där köpte jag min) och andra diverse guldsmedsaffärer och sen finns ju alltid Internet.

Fan, du har ju skrivit senaste inläggen i varenda tråd här på första sidan?
Citera
2009-02-24, 20:18
Medlem
ibanez2s avatar
Jag gör mitt bästa
Citera
2009-03-12, 00:32
Bannlyst
Jeepdunk fickplunta iförskaffa?

Hej. hittade på en billig fickplunta "Jeepdunk" 129 kr. Och undrar om det är fränt att ha sånn eller är det bara töntigt? Har själv lite blandade meningar om denna.
Citera
2009-03-12, 00:37
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruffs
Hej. hittade på en billig fickplunta "Jeepdunk" 129 kr. Och undrar om det är fränt att ha sånn eller är det bara töntigt? Har själv lite blandade meningar om denna.

En plunta ska man kunna ha med sig överallt. Det är ju själva syftet. Skaffa en vanlig istället. Tänk dig att du är en begravning och behöver ta dig något för nerverna, ska du hala fram jeepdunken då?
Citera
2009-03-12, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
En plunta ska man kunna ha med sig överallt. Det är ju själva syftet. Skaffa en vanlig istället. Tänk dig att du är en begravning och behöver ta dig något för nerverna, ska du hala fram jeepdunken då?

Och då menar jag inte en 10liters jeepdunk haha xD
Kanke inte var det du menade heller för den delen
Senast redigerad av Skruffs 2009-03-12 kl. 00:41.
Citera
2009-03-12, 00:39
Medlem
oNesteruds avatar
Citat:
Köp! Dock tycker jag att den i så fall hör hemma på en hylla, eftersom det är en häftig grej men inget man helst har i innerfickan :P
Citera
2009-03-12, 00:39
Medlem
4283s avatar
Citat:
Och då menar jag inte en 10liters jeepdunk haha xD
http://www.shoppinggatan.se/handla/p...ed_fodral/visa

Det skulle fortfarande vara snyggare med en lite vanligare, enligt min mening. Så jag håller med postare numero 2.
Försök hitta någon lite stilrenare.
Citera
2009-03-12, 00:57
Medlem
oNesteruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
http://www.shoppinggatan.se/handla/p...ed_fodral/visa

Det skulle fortfarande vara snyggare med en lite vanligare, enligt min mening. Så jag håller med postare numero 2.
Försök hitta någon lite stilrenare.

Varför i helvete öppnas det fem miljoner fönster när man klickar på länken? :O
Citera
2009-03-12, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oNesterud
Varför i helvete öppnas det fem miljoner fönster när man klickar på länken? :O

blev inte så för mig. men har fått samma sak som dig förut. kommer nya och nya hela tiden. blir bättre efter en stund för mig iallafall när det händer så
Citera
2009-03-12, 01:01
Medlem
oNesteruds avatar
Citat:
blev inte så för mig. men har fått samma sak som dig förut. kommer nya och nya hela tiden. blir bättre efter en stund för mig iallafall när det händer så
har det hänt här på fb eller rent allmänt?
Ja tillslut fick man upp att IE inte svarade och allt stängdes ner (sitter på jobbet, därav inget Firefox).
Citera
2009-03-12, 01:10
Medlem
leuchdiodens avatar
Tycker du ska skaffa en vanlig plunta som de andra säger
Citera
2009-03-12, 02:40
Medlem
Nr19UtanBanans avatar
Eftersom alla säger att du ska skaffa en vanlig istället så drar jag till med den här istället...
http://www.d7.se/catalog/product_inf...oducts_id=6673

Du kommer inte vara som alla andra och du vinner min respekt alla kategorier... Går säkert att ändra fästena för ditt personliga val av dryck...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in