Citat:
Ursprungligen postat av
The-9
Ja, vi utanför kulten är inte av samma virke helt enkelt. Vi gör vårt bästa.
Varför dessa personliga attacker? Jag är grymt sann och balanserad i mina inlägg. Försök hitta ett enda av mig där jag uttrycker mig oförskämt, skrattar åt någon eller någons missöde, kallar någon för något taskigt eller uttrycker en stark övertro på Tesla. Jag tillhör inte den sekt (återigen, kult är fel ord, eng. cult är "sekt" på svenska) du pratar om. Det känns tråkigt och omoget att det är så många i tråden som inte kan tänka nyanserat - och om något borde du tänka igenom det för din egna del. Man går vilse när man inte tänker klart, när man omotiverat tänker "vi mot er" och så vidare. Jag har inte tagit ställning för eller emot Tesla på det sätt du inbillar dig. Ditt påstående om att Tesla är i nivå med var andra robotföretag var för ca. 15 år sedan är fel. Det är fel om man vänder på det också - Teslabot kommer inte vara där ex. Figure1 är idag, om 15 år. Det är faktamässigt fel och har ingenting med mina åsikter att göra.
I all välmening, du behöver tänka igenom hur du förhåller dig till världen. Inte för min skull, utan för din egen - du kommer gå vilse annars.