2005-08-29, 21:29
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.S
det kanske är "familjen" han är uppvuxen i som han är orolig för? att det ska dras vanära över ingrossoklanen?

Ja, så är det nog, men som den dumme fåne han är så fattar han inte att den som förlöjligar deras klan är han själv.
Citera
2005-08-29, 21:36
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embra
Tycker synd om dem som måste läsa om allt sånt här på tidningarnas löpsedlar.

En annan aspekt: Pernilla hade tydligen uttalat sig att hon är tacksam för allt stöd och det hade hon troligtvis inte fått i samma utsträckning om detta tystats ner och sopats under mattan som så många andra "familjegräl".
Citera
2005-08-29, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Jag tycker bröderna var lika när dom dansade, visst var båda bakom PW i Piccadilly Cirkus?

Nicola ser väl ut som en mer småfet glasögonprydd, snäll, broder i högsta grad?

Nej, det var Emilio och Vito som dansade.
Citera
2005-08-29, 21:42
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Men va fan har familjen emot Charlotte Perrelli - helt ärligt?
Först gifte sig Vito med sin Lisa (tror hon hette Lisa -helsvensk tjej)
Sen Emilio med Pernilla
Men när det var dags för lillbrorsan att ta sig en brud så dög inte Sveriges schlagerdrottning!
WHY?

Det känns som om det kan bero på att Charlotte kanske inte gick att hålla i ledbandet lika bra som Pernilla och den där Lisa?

När Pernilla skilt sig så dröjde det inte länge förrän hon och Charlotte var i tidningen och snackade om Pernillas utvik (var inte Charlotte med på en hörna där också?). Emilio var sur som fan om man får tro tidningarna. Det är givetvis bara spekulation men redan då kände jag att Charlotte kanske hade peppat Pernilla att äntligen skilja sig från tyrannen och sedan göra upp med hederskontrollen en gång för alla i sitt psyke genom att vika ut sig (samt givetvis som hämnd mot apan).

Så jag gissar på att Charlotte varit kritisk till Ingrossofamiljen och vägrat ställa sig i kvinnoledet, därmed hatas hon. Hennes inflytande har även givit styrka till Pernilla så hon skilde sig, därmed hatas hon ännu mer. Charlotte har rubbat Ingrossos cirklar vad gäller maktförhållandet man/kvinna.

Som sagt, bara spekulation.
Citera
2005-08-29, 21:58
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanzel

Som sagt, bara spekulation.

Men BRA sådan! Hållbart och logiskt!
Citera
2005-08-29, 22:11
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Men BRA sådan! Hållbart och logiskt!

Glömde att även påpeka att det inte bara är Pernilla som Charlotte har snott ur klanens grepp utan även Nicola, vilket styrker teorin ytterligare. Ja, hon har ställt till med en del den goda Charlotte... heja henne :tease:
Citera
2005-08-29, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embra
Hmmm...jag har tvärtom ett rätt bra intryck av Ingrosso som pappa. Dock har båda alltid verkat lite väl engagerade i sina respektive karriärer. Alla de stackars Wahlgren/Ingrosso-barnen verkar ha lite issues...

Tycker synd om dem som måste läsa om allt sånt här på tidningarnas löpsedlar.

Emilio är ingen bra pappa. Jag vet det. Han "orkar" inte ha alla barnen samtidigt utan helst ett i taget när det passar honom. Pernilla har alltid tagit allt ansvar utan barnflickor och dyl.
Citera
2005-08-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanzel
Glömde att även påpeka att det inte bara är Pernilla som Charlotte har snott ur klanens grepp utan även Nicola, vilket styrker teorin ytterligare. Ja, hon har ställt till med en del den goda Charlotte... heja henne :tease:

Det verkar som om man känner igen det du säger, men jag anser inte att hon ställt till det. Jag ser mera att hon har en raklinje och håller fast vid den. Jag anser att hon har skinn på näsan och hon har fått lillebror att tänka lite själv utan att lyssna på familjen. Sedan kan man undra varför hotelserna blev inspelade och vem som höll henne med inspelningsmaterial.
Citera
2005-08-30, 00:07
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Det verkar som om man känner igen det du säger, men jag anser inte att hon ställt till det. Jag ser mera att hon har en raklinje och håller fast vid den. Jag anser att hon har skinn på näsan och hon har fått lillebror att tänka lite själv utan att lyssna på familjen.

Det var just så jag menade. Att Charlotte "ställt till det" är snarare hur släkten Ingrosso troligtvis ser på saken.
Citera
2005-08-30, 08:48
Medlem
xallos avatar
Sen ska vi ju inte glömma det faktum att Charlotte knullade med E-type på sandhamn strax innan hon gifte sig med Nicola som dock förlät henne, vilket resten av familjen inte hade nån lust med.
Citera
2005-08-30, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Sen ska vi ju inte glömma det faktum att Charlotte knullade med E-type på sandhamn strax innan hon gifte sig med Nicola som dock förlät henne, vilket resten av familjen inte hade nån lust med.

Var du med och såg det eller har du hört det av kompisen kompis morsasvänninnas morbrors kusin som hör det hos frissan i Luleå.
Citera
2005-08-30, 11:11
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Men det ska väll familjen skita i, det är väll mellan henne och Nicola.
Hur kunde Nicola bli så vettig att han faktiskt kan tänka och agera utanför familjens ramar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in