2008-04-11, 11:46
Medlem
Bom Tombadills avatar
Låter hon en 16-åring och en 11-åring springa ute på nätterna så ska fan socialen kopplas in, då är man olämplig som mor!

Natt = efter kl 24.00.
Citera
2008-04-11, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Satt hos tandis idag på morgonen.
Bläddrar i senaste Svensk Dam (x-10 april)
Dubbelsidig artikel om Pernilla Wahlgren och hennes barn.
Rubrik "Jag är orolig när mina barn är ute på nätterna"

Det är stora bilder på Pernilla såklart, men även barnen är med på bild.
Barnen som Pernilla har med Emilio är Bianca, 16 och Benjamin, 11.
Bianca är jättesöt, hon är en kopia av Pernilla, men med mörkbruna ögon och mörkt brunt hår.
Benjamin har också bruna ögon och brunt hår, kanske i en ljusare nyans.
(Svårt att se på bilden) Han är utan tvekan väldigt lik Emilio.

Tidningen skriver: "Visst är de otroligt lika både mamma Pernilla och mormor Chistina (Schollin)?"

Que?
Har Svensk Damtidning nån sorts överenskommelse med Pernilla om att icke nämna att Emilio är pappan? Varför då? Oavsett vad han gjort mot P. är han ju barnens far och det är inget man ska "stryka ur registret".
Kan det vara så att Pernilla enbart ställer upp med både bilder och intervjuer så länge de inte nämner hans namn?

Jag blev sur över den textraden + att pappan till barnen ej nämndes, tycker det är SJUKT när det handlar om hans barn!

De har väl även Oliver ihop som väl är ca 20 bast?
Citera
2008-04-11, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Ja det vet jag men han var icke med i artikeln.
Han är 18, fyller 19 i år.
Citera
2008-04-11, 20:37
Medlem
Citat:
Jag blev sur över den textraden + att pappan till barnen ej nämndes, tycker det är SJUKT när det handlar om hans barn!

Dom har väl sorterat bort den ökände hustrumisshandlaren ur sina rullor...
Har spaggen umgängesrätt med ungarna? han verkar ju sakna både en, två och tre spärrar.. Det bästa för barnen på lång sikt vore väl om han upphörde att existera.
Citera
2008-04-11, 21:27
Medlem
Fula Gubbens avatar
Pernilla W verkar vara rätt slut i huvudet också, utöver hennes högst begränsade talang. Bäst vore om hela familjen försvann ur allmänhetens ljus -- ointressant, fjantigt, trist.

Enbart en ny skandal med namnet Ingrosso kan sätta fart på detta sömnpiller.
Citera
2008-04-11, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Pernilla W verkar vara rätt slut i huvudet också, utöver hennes högst begränsade talang. Bäst vore om hela familjen försvann ur allmänhetens ljus -- ointressant, fjantigt, trist.

Vem vet... kanske kommer BOK NUMMER TVÅ ut snart??

http://www.boogazine.se/lafamiglia/ver_8_2.html
Citera
2008-04-11, 22:41
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Vem vet... kanske kommer BOK NUMMER TVÅ ut snart??

http://www.boogazine.se/lafamiglia/ver_8_2.html
Stilig och ödmjukhemsida!
Kommentarerna i bloggen är bland det roligaste jag läst. Som Frippe skriver:
frippe g. den 27 Jun 2007 kl. 13:06
(insåg att den förra emailadressen inte är aktiverad längre, försöker med den här istället)

Kärlek. Respekt. Skönhet. Orden är stora och används ofta slarvigt. Efter att ha bevittnat din hemsida inser jag dock att de har sin plats. Musikstycket är underbart, ett ljuvligt eko av Ennio Morricone. Kom på mig själv med att nynna stycket framför en kopp kaffe och ett wienerbröd. Mindes plötsligt min barndoms somrar i Onsala, grönskan, tennisen, baden, dofterna. Saften vi drack på den lilla ön Myran. Min vän Daniels kluckande skratt. Måsarnas skrik. Tåflörtarna. Havet… Bilderna är också vackra. De skapar en otvungen känsla av närvaro och sårbarhet. Som man vet jag hur svårt det är att visa sig sårbar, hur lätt det är att gömma sig bakom tuffa poser, höftvickningar och hölster. Jag ser verkligen fram emot boken! Sanningen är aldrig enhövdad…
Citera
2008-04-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben

Jag törs sätta en hyfsad summa pengar på att detta kommer att inträffa, låt oss säga inom en tidsperiod av tolv månder (en evighet med fb-mått mätt).

"Ingrosso" kommer att sakna klirret av kontanta pengar direkt från kassan från när han var restauratör, han kommer naturligtvis att försöka kompensera detta på något vis och därmed komma i klammeri med rättvisan. Sanna mina ord..
Citera
2008-04-11, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
Stilig och ödmjukhemsida!
Kommentarerna i bloggen är bland det roligaste jag läst. Som Frippe skriver:
frippe g. den 27 Jun 2007 kl. 13:06
(insåg att den förra emailadressen inte är aktiverad längre, försöker med den här istället)

Kärlek. Respekt. Skönhet. Orden är stora och används ofta slarvigt. Efter att ha bevittnat din hemsida inser jag dock att de har sin plats. Musikstycket är underbart, ett ljuvligt eko av Ennio Morricone. Kom på mig själv med att nynna stycket framför en kopp kaffe och ett wienerbröd. Mindes plötsligt min barndoms somrar i Onsala, grönskan, tennisen, baden, dofterna. Saften vi drack på den lilla ön Myran. Min vän Daniels kluckande skratt. Måsarnas skrik. Tåflörtarna. Havet… Bilderna är också vackra. De skapar en otvungen känsla av närvaro och sårbarhet. Som man vet jag hur svårt det är att visa sig sårbar, hur lätt det är att gömma sig bakom tuffa poser, höftvickningar och hölster. Jag ser verkligen fram emot boken! Sanningen är aldrig enhövdad…

skön!!!!
Läs Sisselas och ChristianX:s kommentarer också, samt länkarna i deras namn!
(FB-are)
Direkt synligt elaka inlägg tas nämligen bort.
Senast redigerad av Firefly 2008-04-11 kl. 23:49.
Citera
2008-04-11, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Fick höra att Oliver tydligen träffar sin far ganska ofta. Hörde sen också att det kan tänkas att han bor hos honom, eller har egen bostad, han bor inte hos Pernilla iaf. (som sagt, han är 18 going on 19)
Citera
2008-04-11, 23:32
Medlem
lusekoftans avatar
Citat:
Fick höra att Oliver tydligen träffar sin far ganska ofta. Hörde sen också att det kan tänkas att han bor hos honom, eller har egen bostad, han bor inte hos Pernilla iaf. (som sagt, han är 18 going on 19)

Här finns en bild på Oliver och Emilio:
http://www.stureplan.se/frame.php?main=/articles/4635/
Citera
2008-04-11, 23:53
Medlem
Jag gissar att det innehåller en bar-räv som undervisar en annan..
Nåja, ut i natten in i dimman... Arrividerci..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in