2007-05-30, 12:18
Medlem
rayraviolis avatar
Sentimentalt till max. Som en parodi.
Citera
2007-05-30, 12:19
Medlem
Mashtars avatar
Hehe... shit vilken pajjig sida! En massa softade foton till ljuv pianomusik. Kanske vore mer passande att ha lite kvinnoskrik och foton på Pernilla W med en blåtira...?
Citera
2007-05-30, 12:20
Medlem
KönsKlass avatar
Han ska fan ha cred för musiken, för den var faktiskt bra.
Citera
2007-05-30, 12:25
Medlem
Grantzs avatar
Huu, jag mår illa!
Vilken jäkla idiot, vem tror han att han är?
"När jag var nio komponerade jag mitt första pianostycke", tillåt mig asgarva.
*Plink, plink* Oj, nu har jag komponerat!

Spaggen har klara "Francis Ford Coppola-wannabe tendenser".
Fortsätt så här Emilio, du gräver bara en större grop åt dig.
Emilio har nog kommit så långt med sina lögner att han tror på dem själv.

Sopa, idiot!
Citera
2007-05-30, 12:31
Medlem
xallos avatar
Märkligt att han gnäller om hennes otrohet, han var ju otrogen sen dag ett själv!
Jag vet inte hur många i min bekantskapskrets som har nobbat hans inviter!
Citera
2007-05-30, 12:32
Medlem
MaeWests avatar
Snacka om en dräggig" "...sak han är!
Tänkte skriva "karl" men kom på att det kan vara skymfande mot de män som faktiskt är "karlar"!

Och att vara man har dräggson helt klart visat att han inte fixar!

Och att penetrera och yngla av sig behövs det inte en man till,provrör och pincett går lika bra!
Citera
2007-05-30, 12:32
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tupamaru
Allas vår "smack-my-bitch-up-Emilio" gör ett tappert försök att få upprättelse efter turerna kring hot och våld mot lilla Pernilla. På med datorljudet och klicka på länken nedan. Missa inte att läsa de "spontana" läsarreaktionerna under "blogg"... kan Emilio ha jobbat lika hårt med dem som med själva boken måntro?

http://www.boogazine.se/

http://www.flashback.org/showpost.php?p=7158060&postcount=317

http://www.flashback.org/showthread.php?t=207757
Citera
2007-05-30, 12:34
Medlem
Pellenezs avatar
Trådar sammanslagna!

/Mod
Citera
2007-05-30, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bartoromeus
Emilio Ingrosso har tydligen skrivit en självbiografi: http://www.boogazine.se/

Sidan är råpretantiös och skitnödig. Givetvis finns en gästbok: http://blogg.boogazine.se/?p=14#comments in och lek
Helt jävvla fantastisk sida!
Tårdrypande, filmiskt, dramaqueen utan dess like!
Låt oss alla falla till Emilios fötter och beklaga att vi skvallrat så uselt om honom i alla år. Det är ju Pernilla vi borde "stena", som varit ett lösaktigt l*d*r

(OBS IRONI)
Citera
2007-05-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Helt jävvla fantastisk sida!
Tårdrypande, filmiskt, dramaqueen utan dess like!
Låt oss alla falla till Emilios fötter och beklaga att vi skvallrat så uselt om honom i alla år. Det är ju Pernilla vi borde "stena", som varit ett lösaktigt l*d*r

(OBS IRONI)

Sidan är utan tvivel välgjord, musiken likaså.. Det ligger många timmar bakom den där "trailern" vill jag lova.. Sedan kan man väl diskutera om inte "Emilio" är aningen för melodramatisk i sin framtoning..

Smart av honom att godkänna inläggen, annars hade han blivit bombad direkt..

"Boken" luktar däremot illa dolt hämndbegär från början till slut..
Citera
2007-05-30, 16:02
Medlem
Mashtars avatar
Gästboken är helt fantastisk! Det MÅSTE ju helt enkelt vara den bästa bok som någonsin släppts eftersom var och vartannat inlägg innehåller stående ovationer och gränslösa hyllningar.

För inte kan väl Emilio vara så slug att han skriver alla inlägg själv...
Citera
2007-05-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Gästboken är helt fantastisk! Det MÅSTE ju helt enkelt vara den bästa bok som någonsin släppts eftersom var och vartannat inlägg innehåller stående ovationer och gränslösa hyllningar.

För inte kan väl Emilio vara så slug att han skriver alla inlägg själv...

Knipslug borde du skrivit Bloggkommentarerna framkallade en mer än lätt obehaglig känsla av att det är en väldigt tvär och bitter liten man som knåpar på sin kammare...

Som insikt i en redan patetisk individs inre är detta fanimej lyteskomik som endast tangeras av Linda/Bionda.

Men som en rejäl hämnd/nersolkning av Pernilla lär det funka.
Men 3 böcker? Inte en jävel kommer att köpa utan hålla tillgodo med citaten i press och här på FB-forum.

Vad gäller Pernilla kan hon ha skiten, hon gjorde ett val. Tyvärr finns det svenska män som förbarmar sig över skökor som förlustat sig med utomnordiskt patrask.
Att hjälpa till att samla upp bitarna i Pernillas totalkrasch och medverka till att hennes och Emilios bastarder får en vettig manlig förebild under sin uppväxt är INTE rätt vägval. Varken privat eller ur ett vidare perspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in