2005-09-04, 17:59
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morulf
Enligt vad jag har hört har inte PW eller hennes läger själva gett media banden. De flesta vet att media har källor inom polisen, det är dessa som läckt om banden.
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Vet du säkert att det är hon som gett tidningarna banden? Jag har nämligen annan info som säger att banden inte kommer från henne.
Tidningarna fick banden via Pernilla Wahlgren och hennes klan. Punkt.
Citera
2005-09-04, 21:25
Medlem
Erzengels avatar
Skiter i om hon utnyttjar media osv.

Fanstyget ska steglas och hängas ut till bespottning. Jävla miffo helt enkelt. Sen kan man tycka va man vill om PW och hennes dryga attityd.
Citera
2005-09-04, 21:55
Medlem
Pastor Sulas avatar
Sammanfattningsvis verkar det som om de förtjänar varandra. Fast det är ju - som alltid - värst för barnen. De rår inte för det hela.
Citera
2005-09-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
Skiter i om hon utnyttjar media osv.
Fanstyget ska steglas och hängas ut till bespottning. Jävla miffo helt enkelt. Sen kan man tycka va man vill om PW och hennes dryga attityd.

Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Sammanfattningsvis verkar det som om de förtjänar varandra...

Jag tycker det är roligt att Pernilla finns på FB och förhoppningsvis hälsar vi alla henne välkommen. Nu undrar Vi under vilken nick hon skriver under? Den här tråden skapades den 10 maj då var det inte allmänt känt att PW och C P blev hotade av halva släkten. Det som var känt vara att det fanns för lite stolar på ett bröllop och ett rykte om osedligt uppträdande på ett hotell. Vi den här tiden skrevs inget om hoten i tidningarna. Den 11 maj framkommer det för första gången att PW behövde en sminkös till sin ögonskugga och att en person blivit misshandlad för att hjälpt PW, fortfarande lyser tidningarna med sin frånvaro. Mellan den 14 maj och 13 augusti vilar tråden, nu diskuteras det om hoten som PW fått i samband med att hon försöker att gå vidare med sitt liv. Nu läser tydligen DP på Aftonbladet tråden för den 26 augusti skriver han en artikel om saken tydligen tog det 12 dagar för DP att övertyga PW om att hon bör gå till tidningen. Det tog fyra månader från det att tråden skapades till att banden kom till tidningarnas kännedom, det tycker jag inte vara att utnyttja medierna. Nu tror inte jag att Polisen lämnar ut material ur pågående utredning till någon aftontidning så banden måste kommit från någon annan. Avslutningsvis måste jag påpeka att dessa personer (PW o CP) är artister som lever på att folk vill betala för att se dem och att det är bara bra om de förekommer i tidningarna, var det inte G Marx som sade att de får skriva vad de vill bara namnet är rättstavat eller med andra ord – All reklam är bra reklam. Hade E lite mer i pallet eller en bättre advokat skulle även han framstå som en ängel i media och inte som en halmeterstor lakritstomte med mindervärdeskomplex.
Citera
2005-09-04, 22:44
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Jag tycker det är roligt att Pernilla finns på FB och förhoppningsvis hälsar vi alla henne välkommen. Nu undrar Vi under vilken nick hon skriver under?

Troligare är nog att några av aftontidningarnas journalister har snappat upp en del information.
Citera
2005-09-04, 23:07
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levi-P
Hon gav kvällspressen bandinspelningarna där karln hotar henne. Är inte det att utnyttja medierna för sina syften, så säg.

Herregud vad är det för fel på dig? Idioten mordhotar och trakasserar modern till sina barn. Hon har bett dåren att sluta, men han fortsätter. Självklart så utnyttjar hon alla sätt för att få lugn och ro i sitt liv. Kom inte med några jävla pekpinnar och låtsas att du skulle ha en högre moral. Är du en kvinnoplågare själv kanske rentav?
Citera
2005-09-04, 23:46
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siddharta
Det är tamefan helt otroligt vilka små tisslande skvallerbyttor ni är!!!! Hahaha! Patetiskt. Skaffa egna liv istället för att doppa näsan i andras.
Jävla kärringar!!!!

Jag ska rama in det där och sätta upp på väggen framför mitt skrivbord på flashbackkontoret.

Du, däremot får en tillsägelse om att hålla dig till ämnet. Dessutom kommer ditt inlägg att bli raderat. Fler inlägg i den stilen kommer också att bli raderade. /moderator
Citera
2005-09-05, 09:08
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacLeod
Var inte PW´s nya snubbe snut? Eller pluggade han på polishögskolan bara?
Det nämns aldrig längre i tidningarna.
Han är väl (fd) dörrvakt som nu pluggar på polishögskolan. Däremot har hon en kusin som jobbar som polis i Sthlm.
Citera
2005-09-05, 11:14
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Herregud vad är det för fel på dig? Idioten mordhotar och trakasserar modern till sina barn. Hon har bett dåren att sluta, men han fortsätter. Självklart så utnyttjar hon alla sätt för att få lugn och ro i sitt liv. Kom inte med några jävla pekpinnar och låtsas att du skulle ha en högre moral. Är du en kvinnoplågare själv kanske rentav?
Är du bara tillfälligt sinnesförvirrad eller är tillståndet permanent? Har jag påstått annat än att hon självklart ska utnyttja alla möjligheter att få lugn och ro?
Citera
2005-09-05, 16:49
Medlem
Knullkungens avatar
Enligt Billy Butt rör det hela sig om en bisarr kulturkrock. http://www.sourze.se/default.asp?itemId=10487594
Citera
2005-09-05, 16:58
Medlem
Intressantaste uppgiften i AB-artikeln var att Charlotte Perelli sjungit i bandet Bert-Ingvars.

Och Ch. Schollin kallas för "Bergman-ikon", jag har aldrig sett på henne så, mer en lättsammare skådis...
Citera
2005-09-06, 00:10
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levi-P
Är du bara tillfälligt sinnesförvirrad eller är tillståndet permanent? Har jag påstått annat än att hon självklart ska utnyttja alla möjligheter att få lugn och ro?

Nej men du verkar vara en moralens väktare och pekar fördömmande med ditt finger. Eller så sitter du hånfullt och flinar och säger, vad var det jag sa! Du har i flera inlägg påpekat kraftfullt att det är PW som lämnat banden till expressen och det är helt ointressant i sammanhanget. Man får nästan känslan av att du försvarar kräket. Och har jag fel så ber jag naturligtvis om ursäkt. Det är bara det att jag lessnar på folk som skall sitta och bestämma vad som är moraliskt försvarbart eller inte i såna här sammanhang. Om nu PW lämnat banden så är det en ren desperat handling från en desperat kvinna. Jag känner flera såna här kvinnor och jag vet hur dom mår. Därför kanske jag överreagerar en smula.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in