Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
Skiter i om hon utnyttjar media osv.
Fanstyget ska steglas och hängas ut till bespottning. Jävla miffo helt enkelt. Sen kan man tycka va man vill om PW och hennes dryga attityd.
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Sammanfattningsvis verkar det som om de förtjänar varandra...
Jag tycker det är roligt att Pernilla finns på FB och förhoppningsvis hälsar vi alla henne välkommen. Nu undrar Vi under vilken nick hon skriver under? Den här tråden skapades den 10 maj då var det inte allmänt känt att PW och C P blev hotade av halva släkten. Det som var känt vara att det fanns för lite stolar på ett bröllop och ett rykte om osedligt uppträdande på ett hotell. Vi den här tiden skrevs inget om hoten i tidningarna. Den 11 maj framkommer det för första gången att PW behövde en sminkös till sin ögonskugga och att en person blivit misshandlad för att hjälpt PW, fortfarande lyser tidningarna med sin frånvaro. Mellan den 14 maj och 13 augusti vilar tråden, nu diskuteras det om hoten som PW fått i samband med att hon försöker att gå vidare med sitt liv. Nu läser tydligen DP på Aftonbladet tråden för den 26 augusti skriver han en artikel om saken tydligen tog det 12 dagar för DP att övertyga PW om att hon bör gå till tidningen. Det tog fyra månader från det att tråden skapades till att banden kom till tidningarnas kännedom, det tycker jag inte vara att utnyttja medierna. Nu tror inte jag att Polisen lämnar ut material ur pågående utredning till någon aftontidning så banden måste kommit från någon annan. Avslutningsvis måste jag påpeka att dessa personer (PW o CP) är artister som lever på att folk vill betala för att se dem och att det är bara bra om de förekommer i tidningarna, var det inte G Marx som sade att de får skriva vad de vill bara namnet är rättstavat eller med andra ord – All reklam är bra reklam. Hade E lite mer i pallet eller en bättre advokat skulle även han framstå som en ängel i media och inte som en halmeterstor lakritstomte med mindervärdeskomplex.