Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2005-05-11, 20:22
  #61
Medlem
Twizzs avatar
En musse på jobbet brukar hela tiden förespråka omskärelse. Det finns inte ens chans att jag skulle göra det. Han sa oxå att den blir mindre känslig så att han kan hålla på längre. Det är klart den blir det när den ligger och gnider mot byxorna eller kaslongerna hela tiden.
Citera
2005-05-11, 21:23
  #62
Medlem
Ptja, ni är ju vuxna människor (antar jag), så jag bryr mig inte ett smack vad ni gör med era kroppar. Men att skära i små hjälplösa bäbisar (ofta utan bedövning) borde fan vara straffbart.
Citera
2005-05-11, 22:00
  #63
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
.. har inga problem med att runka osv tycker dock det är skönare med olja och går snabbare annars får man sitta o dra i timmar känns de som :/

Ehh? Uppenbarligen har du probelm med att runka då det tar timmar för sig att komma om du inte använder olja.

Sen får nu omskurna jeppar hajja att ni inte har något att jämföra med. Oavsett vad ni säger så är en icke stympad penis betydligt känsligare.
Citera
2005-05-11, 23:02
  #64
Medlem
meatloafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leeon
Ptja, ni är ju vuxna människor (antar jag), så jag bryr mig inte ett smack vad ni gör med era kroppar. Men att skära i små hjälplösa bäbisar (ofta utan bedövning) borde fan vara straffbart.

Du vet vad du snackar om va doktorn...?
Citera
2005-05-11, 23:04
  #65
Medlem
marcarolos avatar
Dom enda som kan uttala sig i den här frågan är ju dom som blivit omskurna i vuxen ålder. Samtidigt är det ju inte heller säkert att dom har samma upplevelse som dom som blivit det som spädbarn.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback