Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Mycket frg och mycket petande med skuggning ger alltid mig "blmrken" p sjlva motivet. Men smrtan slpper alltid efter 1-2 dagar beroende p storleken.
Att huden ser glansig och torrt-rynkig ut brukar g ver. Bara fortstta smrja och terfukta huden.
Blmrken p andra stllen har jag inte en aning om.
Ring tatueraren och frga om du bldde mer n normalt som gjorde att han fick nta lite extra.
Du kanske har dragit p dig ngon blodsjukdom. Leukemi brukar ge blmrken, men det lter ju helt vilse i detta.
Kolla ditt blod fr skerhets skull, tunt blod pga ngon brist vilket ledde till det ena och det andra.
Okej, jag var lite orolig att jag hade ftt ngon rrvvnad fr att han ntt alldeles fr djupt och hrt men d fortstter jag bara att terfukta tatueringen som jag gjort hittills.
Den stramar en del ocks men d r det skert fr att den fortfarande behver fukt d.
Vet att jag bldde ganska mycket under tatueringen, ngot jag inte gjort tidigare men d mina andra tatueringar sitter p andra stllen har jag inte tnkt mer ver det.
Hur lnga brukar dina "blmrken" sitta kvar?
Mina uppkom redan nr vi satt och tatuerade och d trodde vi att det var frg som smetat ut sig p armen men nu har det som sagt gtt 3 veckor och de r lika synliga som vid frsta dagen.