2013-02-07, 21:41
Medlem
Nån som har någon fiffig idé vad man kan säga till anhöriga och bekanta att man skall besöka i t:ex Berlin eller Frankfurt när man i själva verket bara åker dit för att gå på FKK. Ja en förklaring om man åker dit en gång är väl rätt lätt att hitta kanske men om man åker dit gång på gång?
Citera
2013-02-07, 21:44
Medlem
mpees avatar
Billigt flyg och skönare atmosfär än på puben hemma.
Citera
2013-02-07, 22:18
Medlem
Hajafintens avatar
Det är väl bara att säga att du vill se vackra Berlin?

Är inget konstigt i att åka dit på en weekend resa eller liknande.
Citera
2013-02-07, 22:29
Bannlyst
Behöver väl inte säga att du ska till Berlin varje gång..
Citera
2013-02-07, 22:47
Medlem
Kurt1s avatar
Det håller naturligtvis inte att säga att det handlar om att turista i Berlin eller Frankfurt när det sker gång på gång. Vad du ska säga istället beror väldigt mycket på utifrån din egen privata situation. Träffa affärspartner (om du är egen företagare eller funderar på det), pubrundor, träffa polare, eller varför inte egentligen: träffa flickvän.
Senast redigerad av Kurt1 2013-02-07 kl. 22:51.
Citera
2013-02-08, 17:17
Medlem
KG_s avatar
Om tidpunkten och dina intressen passar kan du säga att du vill besöka en mässa i Frankfurt, det är mässor mer eller mindre hela tiden.
Citera
2013-03-02, 21:52
Medlem
Soulflyers avatar
Du kan väl alltid säga att du åker dit för att se på fotboll eller hockey om du är sportintresserad. Hertha Berlin är ju ett jäääättespännande lag att följa. På tv från Artemis...
Citera
2013-03-02, 22:21
Medlem
Bystskuggas avatar
Säg att du ska dit och sätta på blonderade bimbos. Då kommer ingen att tro dig.
Citera
2013-04-10, 15:01
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Säg att du ska dit och sätta på blonderade bimbos. Då kommer ingen att tro dig.
Bäst idag.

Sa faktiskt det till en polare när jag skulle till London för femtioelfte gången. Han: "jaha, fotboll nu igen" Jag: "Nej jag ska sätta på tre olika brudar på lika många dagar" Han: "visst, jag vet att Millwall spelar mot West Ham på lördag" Jag: "Jo det också, men mest sätta på tre brudar på lika många dar" Han: "Säkert"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in