Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2014-01-06, 12:38
  #109
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Brist på tid att uppdatera sidan med nya hörlurar. Det släpptes ju nya en gång i veckan i princip.

Jag beställde många gånger. Det var som förväntat. De billiga var skräp och de dyra var riktigt bra. Ett par Beats Studio från eForChina fick mina kompis att lämna tillbaka sina äkta par för att han tyckte kopiorna hade bättre bas. Man ser på bilderna och på priset hur bra kvaliteten är.

Du har inte lust att länka ett par detox, wireless v2 och bästa inear till mig i pm? Hade varit schysst.
Citera
2014-02-24, 07:56
  #110
Medlem
Jag har hittat ett företag på blocket som säljer beats by dre studio för 1699:-. Dom har även en fysisk butik på söder i sthlm. Någon som har erfarenhet av det här företaget, kallat teknikpalatset? Med det priset misstänker jag att det kanske är chinesiska kopior, alternativt stöldgods... Någon som har köpt dessa lurar och kan säga något om kvaliten?
Citera
2015-03-12, 23:26
  #111
Medlem
Har eforchina slutat helt med beats nu eller är det jag som är tappad bakom flötet.


Mina AAA wireless v2 kopior råkade gå sönder och jag var skitnöjd med dom men vill inte betala 2500kr för ett par som jag ändå kommer ha sönder förr eller senare.
Citera
2015-04-10, 14:49
  #112
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscowfive
Har eforchina slutat helt med beats nu eller är det jag som är tappad bakom flötet.


Mina AAA wireless v2 kopior råkade gå sönder och jag var skitnöjd med dom men vill inte betala 2500kr för ett par som jag ändå kommer ha sönder förr eller senare.
De har inte slutat. Dock så har de många färre modeller jämfört med förr.

AliExpress är en bra sida om man vet vad man ska söka på. Kan vara väldigt bökigt att hitta vad man är ute efter.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback