2013-02-20, 13:05
Medlem
apewithcapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apewithcape
Fick idag min Beats By Dre Studios som jag köpte från Eforchina. (65-dollar versionen). Har någon mer än jag haft problem med att dom spelar lågt ljud samt att det småbrusar lite hela tiden, vilket är irriterande?

Edit: Samt hackar som satan. Är det fel på Beatsen kanske?

Glöm det jag skrev. Gör inte samma misstag som mig. Kolla så ni har FUNGERANDE batterier instoppade innan ni gör något annat
Citera
2013-02-20, 15:38
Medlem
dollarsunds avatar
Citat:
Glöm det jag skrev. Gör inte samma misstag som mig. Kolla så ni har FUNGERANDE batterier instoppade innan ni gör något annat
haha
Citera
2013-02-20, 20:30
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Tänkte väl. För min kompis lämnade tillbaka sina äkta eftersom de här fake hade bättre bas. Annars har eForChina garanti vad jag har läst på deras sida. Det kostar dock ganska mkt att skicka tillbaka saker till Kina.
Citera
2013-02-20, 21:37
Medlem
apewithcapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Tänkte väl. För min kompis lämnade tillbaka sina äkta eftersom de här fake hade bättre bas. Annars har eForChina garanti vad jag har läst på deras sida. Det kostar dock ganska mkt att skicka tillbaka saker till Kina.

Jag har inte prövat ett par äkta Studios, men är helt klart nöjd med dom fake jag har. Helt klart värt varenda krona. En lyckad kopia visuellt och ljudmässigt.
Citera
2013-02-21, 03:24
Medlem
XpS06s avatar
Hejsan! Jag ser att flera av er har köpt ett par Beats från eforchina. Jag funderar också på att göra det, men jag har en fråga till er först.
Ser man någon skillnad mellan ett fake par och ett riktigt par? Vad jag har läst så har fake-paren alla "äkthets-saker", eller vad man nu ska säga, som skall finnas på. Men ser man skillnad ändå?
Ljudet är väl ganska likt original vad jag förstått?
Får man något kvitto eller liknande från Eforchina?
Citera
2013-02-21, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XpS06
Hejsan! Jag ser att flera av er har köpt ett par Beats från eforchina. Jag funderar också på att göra det, men jag har en fråga till er först.
Ser man någon skillnad mellan ett fake par och ett riktigt par? Vad jag har läst så har fake-paren alla "äkthets-saker", eller vad man nu ska säga, som skall finnas på. Men ser man skillnad ändå?
Det finns filmer och liknande på youtube som du kan kolla på.

Om du vill sälja de gör de inte för priset på ett par äkta säg istället att det är en A-Kopia så kan du känna en slant ändå.

/ Kungen1982
Citera
2013-02-21, 16:28
Medlem
apewithcapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen1982
Det finns filmer och liknande på youtube som du kan kolla på.

Om du vill sälja de gör de inte för priset på ett par äkta säg istället att det är en A-Kopia så kan du känna en slant ändå.

/ Kungen1982

Hoppar in med en fråga här då jag läst att man inte får sälja vidare kopior. Är du säker på att han får sälja det även om han uppger att det är en kopia?

Edit: Sedan, XpS06, betalar du via PayPal så har du ett kvitto där. Det gjorde jag. Ett kvitto med hörlurarna får du dock inte.
Mitt råd är att du köper till Tracking möjligheten. Det vill säga, 2USD extra på priset. Då kan du hålla koll på vart paketet befinner sig.
Jag använde mig av: http://17track.net/IndexEn.html för detta.

/ape
Senast redigerad av apewithcape 2013-02-21 kl. 16:42.
Citera
2013-02-21, 18:03
Medlem
Citat:
Hoppar in med en fråga här då jag läst att man inte får sälja vidare kopior. Är du säker på att han får sälja det även om han uppger att det är en kopia?

Edit: Sedan, XpS06, betalar du via PayPal så har du ett kvitto där. Det gjorde jag. Ett kvitto med hörlurarna får du dock inte.
Mitt råd är att du köper till Tracking möjligheten. Det vill säga, 2USD extra på priset. Då kan du hålla koll på vart paketet befinner sig.
Jag använde mig av: http://17track.net/IndexEn.html för detta.

/ape
Kom på de när du sa de, det är förbjudet men om han säljer de till en kompis eller fysiskt så blir de svårt att spåra.
Tack för påminnelsen ape.

/Kungen1982

EDIT: Kan någon svara på vilka dessa hörlurar är i original?
Senast redigerad av kungen1982 2013-02-21 kl. 18:15.
Citera
2013-02-21, 18:25
Medlem
apewithcapes avatar
Är det någon som vet fler klipp man kan göra bortsett från att köpa hörlurar från exempelvis Eforchina? Bra kopior på andra produkter, med andra ord.
Citera
2013-02-21, 19:40
Medlem
Citat:
Är det någon som vet fler klipp man kan göra bortsett från att köpa hörlurar från exempelvis Eforchina? Bra kopior på andra produkter, med andra ord.
Iphone laddare och andra tillbehör till iphonen.
Citera
2013-02-21, 20:15
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XpS06
Visst kan det finnas små detaljer som man kanske kan lägga märke till men om du inte vet vilken som är vilken så är det omöjligt att avgöra vilken som är den äkta. Om det inte står "Cheap" eller "Very Cheap" framför hörlurarnas namn på den här sidan (http://buyingtutorial.site11.com/ ) så kan du vara säker på att det är en AAA-kopia som är 99,9% lik den äkta med serienummer och alla tillbehör.
Citera
2013-02-22, 01:48
Medlem
XpS06s avatar
Okej tack för alla svar! Blir nog att dra iväg en beställning, väntar bara på tillåtelse att se lurarna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in