2013-02-05, 15:49
Medlem
Hej! Jag behöver lite tips och hjälp här!!

Jag är en 23 årig tjej och min sambo fyller 30 år i april. Jag klurar på vad jag ska köpa till honom. Han har allt kan man tycka. Han har bra jobb och ny bil, Rolex, motorbåt, golfutrustning osv.. Känns inte som något materiellt är nödvändigt. Vi kommer åka till Hawaii på hans födelsedag (inte jag som bjuder utan det betalar vi 50/50) så det räcker inte riktigt jag vill ge något från mig till honom ju.

Nu till min senaste idé. Jag tränar väldigt mycket och har absolut inga bröst kvar, liten A-kupa och jag har alltid avskytt mina små, icke existerande bröst och funderat flera år på att förstora dem. Jag vet att min sambo hade tyckt jag varit snygg i större bröst och han har tidigare sagt att han stöttar mig om jag vill förstora dem.

- Nå, ska jag ge honom det i födelsedagspresent? Förstora mina bröst?
Citera
2013-02-05, 15:53
Medlem
Nej!
Citera
2013-02-05, 15:54
Medlem
Nej.
Citera
2013-02-05, 15:57
Medlem
Snyggs avatar
Nej det ska du inte, du ska vara nöjd med din kropp som den är och det ska din man också. Silikonbröst ser för övrigt inte ut som bröst, det ser ut som utstickande bollar och hela den naturliga känslan försvinner. Och det är den naturliga känslan som attraherar mig iallafall.
Citera
2013-02-05, 15:58
Medlem
Realizors avatar
Självklart, helrätt present ni båda har glädje av!
Citera
2013-02-05, 15:58
Medlem
Jag känner ju inte din sambo eller dig men jag hade inte hoppat jämfota över en sån present..

Jag hade tagit det som en halvdan ursäkt för min tjej att fixa silikontuttar och inte som en present till mig.

//Tuff
Citera
2013-02-05, 16:00
Medlem
Ja, om du vet att han finner det attraktivt.
Citera
2013-02-05, 16:01
Medlem
k4d9s avatar
ja, men inte överdrivet, gör dom lite mer fylliga och fasta bara.
Citera
2013-02-05, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Nej det ska du inte, du ska vara nöjd med din kropp som den är och det ska din man också. Silikonbröst ser för övrigt inte ut som bröst, det ser ut som utstickande bollar och hela den naturliga känslan försvinner. Och det är den naturliga känslan som attraherar mig iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Realizor
Självklart, helrätt present ni båda har glädje av!

Citat:
Ursprungligen postat av BountyTuff
Jag känner ju inte din sambo eller dig men jag hade inte hoppat jämfota över en sån present..

Jag hade tagit det som en halvdan ursäkt för min tjej att fixa silikontuttar och inte som en present till mig.

//Tuff

Tack för era svar! Det är detta som gör mig så kluven. Jag vill absolut inte att det ska verka som att det är min ursäkt för att göra det och på så vis verka snål som inte ger honom något riktigt. Trots att jag vet att han också gärna sett att jag hade lite större byst. Jag kommer förstora brösten förr eller senare, men ni kanske har rätt att det inte är vad man som man vill ha i present? ..

Hade ni uppskattat en upplevelse i samband med Hawaiiresan, dyka i hajbur ex? (Jag vet att han gärna hade velat)
Citera
2013-02-05, 16:06
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaelin23
Hade ni uppskattat en upplevelse i samband med Hawaiiresan, dyka i hajbur ex? (Jag vet att han gärna hade velat)

Ja! Där har du det. Jättebra idé. Se till att fotografera mycket och även under vattnet (t.ex. med gopro)
så han får bra minnen.
Citera
2013-02-05, 16:10
Medlem
Extras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaelin23
Tack för era svar! Det är detta som gör mig så kluven. Jag vill absolut inte att det ska verka som att det är min ursäkt för att göra det och på så vis verka snål som inte ger honom något riktigt. Trots att jag vet att han också gärna sett att jag hade lite större byst. Jag kommer förstora brösten förr eller senare, men ni kanske har rätt att det inte är vad man som man vill ha i present? ..

Om du vill skaffa silikonbröst så bör det nog vara endast för din egna skull, att din sambo sen skulle uppskatta det är bara ett plus. Men hajburen lät ju häftigt, något sådant hade iaf jag uppskattat.
Citera
2013-02-05, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extra
Om du vill skaffa silikonbröst så bör det nog vara endast för din egna skull, att din sambo sen skulle uppskatta det är bara ett plus. Men hajburen lät ju häftigt, något sådant hade iaf jag uppskattat.

Det är sant. Jag kan fortfarande göra det utan att det är som födelsedagspresent till honom (även om han också får nöje av snygga bröst) och så satsar jag på att ge honom dyk i hajbur och något snyggt i klädesväg istället. ! Tusen tack för era åsikter alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in