Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Appappapp så är det ju inte alls!
Att det skulle vara normbrytande att genomgå en plastikoperation idag är ju bara trams.
Snart nog har ju varenda j-vel gjort något och de som inte gjort något ännu, funderar på det.
Nja, naturligt ideal?
Det beror väl lite på hur man ser det? Idealet nuförtiden är väl att se så ung ut som möjligt. Och för andra handlar det om så stort som möjligt.
Ganska sjuk utveckling, enligt min åsikt.
Du har rätt. Det jag menade är att det är normbrytande att stå för att man har gjort en operation. Prata öppet om det.
Idealet idag är att man ska se så naturlig ut som möjligt. Det behöver inte betyda att man ska vara naturlig. Folk solar solarium som aldrig förr. Det är skamligt att erkänna att man använder BUS.
Folk sminkar sig så att det ska SE naturligt ut. Det inkluderar en tesked foundation om dagen.
Det är inne med "risigt", självlockigt hår. För att få den looken krävs dock ansträngning.
Bloggare skriver om hur synd det är om tjejer som lägger dig under kniven.
Klädstilen är "i don't really care" - när det i själva verket tagit 1 timme att bestämma sig. Men Gud förbanne den som erkänner detta.
Det är skambelagt att erkänna en operation. Mina kompisar undrade varför jag skrev på Facebook att operationen gick bra, för dom förväntade sig att det var något som jag skulle skämmas över.
Min arbetsgivare blev paff när jag svarade att det var en plastikoperation som var anledningen till att jag inte kunde jobba.
Folk frågar om det är sant att jag gjort en bröstoperation i en "du kan lita på mig"-ton.