2014-04-26, 18:12
Medlem
Bettanskreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Knappast. Mer troligt tyskt påfund.
Japansk bukkake är sämst eftersom tjejerna ser ut att hata det och lida istället för att hurra när sperman kommer.
Bukkake är ett Japanskt ord
Citera
2014-09-15, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bettanskrek
Bukkake är ett Japanskt ord
Bukkake e japanskt ja och är ett stort porr fenomen där. Gillar man bukkake med brudar som e uppklädda till allt från oskyldig skol flickor till super hjältar så e detta eran grej.....hot as hell ,been joining
Citera
2014-12-03, 08:10
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Bukkake e japanskt ja och är ett stort porr fenomen där. Gillar man bukkake med brudar som e uppklädda till allt från oskyldig skol flickor till super hjältar så e detta eran grej.....hot as hell ,been joining

Nä jag tänder inte på att se en massa andra snubbars sagge i ansiktet på en tjej. Inte sexigt alls tycker jag. Så en riktig bukkake vill jag inte delta i
Citera
2026-08-28, 06:44
Medlem
ffeeeeea777s avatar
Tror ingen gillar det på riktigt, väldigt väldigt få av de som är betalda aktörer gillar det ens. Det är mer vi män som går igång på nåt med vår egen kletvätska.

Tror det har med tanken på vår egen fertilitet att göra, egentligen.
Senast redigerad av ffeeeeea777 2026-08-28 kl. 06:47.
Citera
2026-09-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTwo
Har ni varit med om tjejer som faktiskt tänder och gillar att få sperman över ansiktet och kladda med det? Alltså att de inte gör det för mannens skull utan ber om det självmant och älskar det. Kanske tjejer som helst vill ha fler än ett sprut över ansiktet?

Näe varför skulle de det? Mycket märkligt "avslut" imo..
Citera
2026-09-08, 13:30
Medlem
Min fru verkar unik isf.
Är hon på humör ber hon om det i ansiktet.
Citera
2026-09-13, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Min fru verkar unik isf.
Är hon på humör ber hon om det i ansiktet.

För att pleasa dig, eftersom hon tror att du går igång på det / tycker det är sexig.Vilket du iofs också kanske gör?
Citera
2026-09-13, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themistokles
Allt det här om att bukkake skulle vara en urgammal japansk bestraffningsmetod är bara båg. Den myten uppstod i USA när en producent ville ge sin nya helylle-porrfilm lite mystik och därför spelade ut det klassiska exotism-kortet. Bukkake är ett mestadels ett resultat av att man i japansk porr måste censurera könen på de medverkande. Bröst innefattas ej av denna censurlag och det gör inte heller sperma. Ge det hela några decennier så utvecklas de mest förunderliga kinks.

Bukkake är långt ifrån det enda skumma som kommit från den japanska porrindustrin...

Intressant.. Undrar vad mer i porren som har utvecklats från porrindustrin i sig själv? (alltså istället för folks verkliga fantasier..)
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in