• 1
  • 2
2013-02-05, 10:11
Medlem
Har ni varit med om tjejer som faktiskt tnder och gillar att f sperman ver ansiktet och kladda med det? Allts att de inte gr det fr mannens skull utan ber om det sjlvmant och lskar det. Kanske tjejer som helst vill ha fler n ett sprut ver ansiktet?
Citera
2013-02-05, 10:17
Medlem
ex kk som alltid ville ha det i ansiktet eller smeta ut sperman ver brsten. JA och hon fick dubbelmacka ibland.
Citera
2013-02-05, 10:33
Bannlyst
Bukkake innebr vl nd ett gng mn som sprutar ner en kvinna och det r i frnedringsyfte och inte fr hennes njutning, ngon gammal fin japansk sed om jag minns rtt.
Citera
2013-02-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Bukkake innebr vl nd ett gng mn som sprutar ner en kvinna och det r i frnedringsyfte och inte fr hennes njutning, ngon gammal fin japansk sed om jag minns rtt.

finns dock gott om porrfilmer med det
Citera
2013-02-05, 14:02
Medlem
greenplants avatar
Vet av ett par tjejer som gillar att f satsen i ansiktet. Men om de sedan skulle vilja ha 20fler killar sprutandes i deras ansikte kan jag inte svara p!
Citera
2013-02-05, 14:59
Medlem
Ja!
Jag r sambo med en tjej som gillar det. Och jag med frsts. Det r alltid lika hett, och hon blir besviken om hon inte fr sin "belning"
Citera
2013-02-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros

Det ska vad jag har hrt varit ngot en kvinna fick som bestraffning av mnnen i hennes by om hon vart otrogen och blivit pkommen.
Hon skulle d grvas ner med bara huvudet ovanfr marken, sen fick varje man g fram och ejakulera henne i ansiktet.

Har dock inte kolla upp hur pass detta verkligen stmmer.

Men jod, jag knner ett par tjejer som gillar spermakladd.
Citera
2013-02-05, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Purj0t
Det ska vad jag har hrt varit ngot en kvinna fick som bestraffning av mnnen i hennes by om hon vart otrogen och blivit pkommen.
Hon skulle d grvas ner med bara huvudet ovanfr marken, sen fick varje man g fram och ejakulera henne i ansiktet.

Har dock inte kolla upp hur pass detta verkligen stmmer.

Men jod, jag knner ett par tjejer som gillar spermakladd.

Precis s jag frsttt det med, tror jag sg det i en dokumentr tom. och nej att kolla bukkake-dokumentrer gr dig absolut inte till ett pervo. Om det faktiskt var sperma eller om dom bara spottade p henne har jag dock fr mig att dom var oeniga om.
Citera
2013-02-05, 19:06
Medlem
themistokless avatar
Allt det hr om att bukkake skulle vara en urgammal japansk bestraffningsmetod r bara bg. Den myten uppstod i USA nr en producent ville ge sin nya helylle-porrfilm lite mystik och drfr spelade ut det klassiska exotism-kortet. Bukkake r ett mestadels ett resultat av att man i japansk porr mste censurera knen p de medverkande. Brst innefattas ej av denna censurlag och det gr inte heller sperma. Ge det hela ngra decennier s utvecklas de mest frunderliga kinks.

Bukkake r lngt ifrn det enda skumma som kommit frn den japanska porrindustrin...
Citera
2013-02-05, 19:15
Medlem
Innebr flera, inte en person.
Citera
2013-02-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTwo
Kanske tjejer som helst vill ha fler n ett sprut ver ansiktet?

Kanske flera som missade att denna del i texten knt an till bukkake intresseset hos eventuella tjejer?
Citera
2013-02-08, 13:51
Medlem
Jag gillar att bli sprutad p brsten eller ansiktet, har dock bara prvat med tv killar men tror att jag skulle gilla det med ngra fler ocks, men det knns p ngot stt som ett rtt lngt steg att ta att ha gruppsex.

Har flera vnner som kollar p bukakke nr de porrsurfar s nog finns det tjejer som gillar det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in