2013-02-05, 10:11
Medlem
Har ni varit med om tjejer som faktiskt tänder och gillar att få sperman över ansiktet och kladda med det? Alltså att de inte gör det för mannens skull utan ber om det självmant och älskar det. Kanske tjejer som helst vill ha fler än ett sprut över ansiktet?
Citera
2013-02-05, 10:17
Medlem
ex kk som alltid ville ha det i ansiktet eller smeta ut sperman över brösten. JA och hon fick dubbelmacka ibland.
Citera
2013-02-05, 10:33
Bannlyst
Bukkake innebär väl ändå ett gäng män som sprutar ner en kvinna och det är i förnedringsyfte och inte för hennes njutning, någon gammal fin japansk sed om jag minns rätt.
Citera
2013-02-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Bukkake innebär väl ändå ett gäng män som sprutar ner en kvinna och det är i förnedringsyfte och inte för hennes njutning, någon gammal fin japansk sed om jag minns rätt.

finns dock gott om porrfilmer med det
Citera
2013-02-05, 14:02
Medlem
greenplants avatar
Vet av ett par tjejer som gillar att få satsen i ansiktet. Men om de sedan skulle vilja ha 20fler killar sprutandes i deras ansikte kan jag inte svara på!
Citera
2013-02-05, 14:59
Medlem
Ja!
Jag är sambo med en tjej som gillar det. Och jag med förstås. Det är alltid lika hett, och hon blir besviken om hon inte får sin "belöning"
Citera
2013-02-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros

Det ska vad jag har hört varit något en kvinna fick som bestraffning av männen i hennes by om hon vart otrogen och blivit påkommen.
Hon skulle då grävas ner med bara huvudet ovanför marken, sen fick varje man gå fram och ejakulera henne i ansiktet.

Har dock inte kolla upp hur pass detta verkligen stämmer.

Men jodå, jag känner ett par tjejer som gillar spermakladd.
Citera
2013-02-05, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Purj0t
Det ska vad jag har hört varit något en kvinna fick som bestraffning av männen i hennes by om hon vart otrogen och blivit påkommen.
Hon skulle då grävas ner med bara huvudet ovanför marken, sen fick varje man gå fram och ejakulera henne i ansiktet.

Har dock inte kolla upp hur pass detta verkligen stämmer.

Men jodå, jag känner ett par tjejer som gillar spermakladd.

Precis så jag förstått det med, tror jag såg det i en dokumentär tom. och nej att kolla bukkake-dokumentärer gör dig absolut inte till ett pervo. Om det faktiskt var sperma eller om dom bara spottade på henne har jag dock för mig att dom var oeniga om.
Citera
2013-02-05, 19:06
Medlem
themistokless avatar
Allt det här om att bukkake skulle vara en urgammal japansk bestraffningsmetod är bara båg. Den myten uppstod i USA när en producent ville ge sin nya helylle-porrfilm lite mystik och därför spelade ut det klassiska exotism-kortet. Bukkake är ett mestadels ett resultat av att man i japansk porr måste censurera könen på de medverkande. Bröst innefattas ej av denna censurlag och det gör inte heller sperma. Ge det hela några decennier så utvecklas de mest förunderliga kinks.

Bukkake är långt ifrån det enda skumma som kommit från den japanska porrindustrin...
Citera
2013-02-05, 19:15
Medlem
Innebär flera, inte en person.
Citera
2013-02-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTwo
Kanske tjejer som helst vill ha fler än ett sprut över ansiktet?

Kanske flera som missade att denna del i texten knöt an till bukkake intresseset hos eventuella tjejer?
Citera
2013-02-08, 13:51
Medlem
Jag gillar att bli sprutad på brösten eller ansiktet, har dock bara prövat med två killar men tror att jag skulle gilla det med några fler också, men det känns på något sätt som ett rätt långt steg att ta att ha gruppsex.

Har flera vänner som kollar på bukakke när de porrsurfar så nog finns det tjejer som gillar det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in