2013-02-04, 20:35
Medlem
Ja som rubriken lyder, vad är ditt bästa minne från en nöjespark ?
Citera
2013-02-04, 20:38
Medlem
ColaKexs avatar
Grovhångel och smek i kärlekstunneln på Grönan med en riktig 10poängare
Citera
2013-02-04, 20:45
Medlem
haha nice... för mig vart det förstra gången jag åkte fritt fall, det vara inte bara själva åkturen som var så amazing, utan servicen jag fick också..
Citera
2013-02-04, 20:54
Medlem
Borgbackens bergodalbana , avslutning på sommarloven innan färjan till Sverige
Citera
2013-02-04, 20:56
Medlem
Nihennas avatar
Är det här en tråd för att lättare komma förbi intervjun för arbete Liseberg/Gröna Lund?
Citera
2013-02-04, 20:57
Medlem
Råkade fälla en annan tjej inne i glasrummet på liseberg så hon föll och slog i huvudet rätt in i glasrutan. Trodde hon skulle ta sönder skiten, så hårt slog hon i. Bad om ursäkt och allt verkade vara okej med henne men DEN plågan att försöka ta sig ut ur glasrummet så fort som möjligt utan att börja skratta var fan ett helvete. Kan fortfarande tänka på det idag och le för migsjälv
Citera
2013-02-04, 23:04
Medlem
Mitt besök på Six Flags Magic Mountain i Los Angeles. Jag hade VIP pass så fick gå före 100min köerna och åka varje berg-och-dalbana hur många gånger som önskades. Bland dom roligare dagarna ur mitt liv

https://www.youtube.com/watch?v=vxSIK_oVzc4
Citera
2013-02-11, 22:15
Medlem
kaptentus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeedrik
Mitt besök på Six Flags Magic Mountain i Los Angeles. Jag hade VIP pass så fick gå före 100min köerna och åka varje berg-och-dalbana hur många gånger som önskades. Bland dom roligare dagarna ur mitt liv

https://www.youtube.com/watch?v=vxSIK_oVzc4
Samma sak var det för mig fast jag var i florida! så jävla värt pengarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in