• 3
  • 4
2013-03-04, 17:33
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark.Solitude
Jag frågar igen,
Denna gång i extrem klartext;
Hur kan du ha sex med krokiga kukar som stimulerar g punkten, Utan (!) att bli akut kissnödig var sjätte minut?
Både blåsan och urinröret trycks upp i magen på en som det känns.

Och jag är snarare anti andra tjejer.
Är en hetero- översexuell tjej med egna specialintressen i sängen.
Vad nu detta hade med något att göra....

OK då börjar vi äntligen närma oss en högre nivå på denna viktiga fråga. För nog har jag också varit fixerad vid spikraka kukar på fester och andra ställen där man raggar kuk. På krogen har jag tidigare nobbat killar som fått krokiga stånd när vi kört sista tryckaren före stängningsdags.

Vändpunkten kom när jag blev uppraggad av en snubbe från Kongo på Sturecompagniet, och hans böjda kuk var bland det skönaste jag någonsin pippat med. Jag fick s a s en Aha-upplevelse.
Citera
2013-03-04, 18:10
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetsominte
Jo förstås, men föredrar att kuken är böjd uppåt för då kan man ha sex i missionären. Alltså stimulera g-punkten på så vis. Att stimulera klitoris när man kör bakifrån med uppåt-böjd kuk blir lättare än att stimulera klitoris i missionären med en nedåt-böjd kuk.

Kan informera dig, att med en böjd kuk kam man stimulera g-punkten med själva "böjen" i missionärsställningen, sedan mer åt själva spetsen doggy styles. Jag har fått meddelat att kuken tvärtom känns mycket större (om nu detta är önskvärt) i missionären om den är nedåtböjd därför att den liksom "spänner ut".

Jag tänker inte förklara hur det kommer sig att jag har expertis i denna fråga.

Sedan är det individuellt hur man är konstruerad, även fittor med för den delen. Allt funkar med lite modifiering av teknik.
Citera
2013-03-06, 03:51
Medlem
Guitarsmokes avatar
Så om man har uppåtböjd (vilket jag själv har, är även något "skruvad" åt vänster), är det skönare i missionären eller i doggystyle? Tycker överlag att jag får tjejerna att komma lättare i missionären...

En intressant sak med uppåtböjd är att om tjejen suger av så är det inte så behagligt om ovansidan av ollonet tar emot gommen, som det blir om hon går ner på knä framför. Då är det betydligt skönare om hon suger från sidan eller ovanifrån som i 69-an (sistnämnda gör ju också att kuken lättare kan tas djupare i svalget).

En rak kuk är ju snyggare rent estetiskt kan jag ju annars tycka. Är den böjd så förlorar man ju lite i längd vilket man tyckte var trist när man var ung. Nu däremot är man ju glad att den är böjd!

EDIT: Kollade upp lite själv och givetvis är det missionären som gäller om den är uppåtböjd. Har säkert konstaterats tidigare i tråden...
Senast redigerad av Guitarsmoke 2013-03-06 kl. 04:20.
Citera
2013-10-27, 16:03
Bannlyst
Min är ganska mycket böjd uppåt. Känns som att den skulle nå the g-spot bättre
Citera
2013-12-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetsominte
Böjd helt klart, men inte neråt? O.o Aldrig sett en sån och hoppas jag inte stöter på en sån

gillar du doggy så ska du ha en neråt böjd.. har själv en neråt böjd och känner mig lyckligt lottad då jag är en av få som har det, tjejerna skriker som galningar när jag kör doggy på dom.. vet inte hur många tjejer som sagt att det var de bästa sex dom haft, går så långt att jag inte pallar ha sex mer med dom flesta då dom låter mig knappt vila
Citera
2013-12-29, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Bäst att jag förtydligar att jag inte är fet. Jag har inte en såndär urinrörsträngd fetmafitta som tjockisarna har utan en äkta bullfitta som främst handlar om mitt venusberg. Ett tydligt och markerat venusberg som typ Shyla Stylez.

bästa som finns!
Citera
2014-12-04, 10:57
Medlem
Om en kuk inte är böjd åt ena hållet mer än 30° så ska det ej vara några problem vid samlag eller sex.
Citera
2014-12-13, 20:54
Medlem
V.Putlers avatar
Han har inga inga problem hitta G-

punktenhttp://38.media.tumblr.com/d7f7cfcd5526d41826cd1ec082d29604/tumblr_mt884bed2P1rmhddso1_250.gif
Citera
2014-12-13, 21:01
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Min är ganska mycket böjd uppåt. Känns som att den skulle nå the g-spot bättre

typ

http://38.media.tumblr.com/d7f7cfcd5...hddso1_250.gif
Citera
2015-01-20, 13:17
Medlem
Om en kuk inte är böjd mer än ca 30° ska det ej vara några problem vid samlag.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in