2013-03-03, 04:39
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtSvensson
Vad tycker ni tjejer? Böjd vs rak kuk?

Jag har aldrig förstått varför killar tror att en stor böjd kuk är något negativt. Dels så känns den grövre än vad den är och dels så kommer en böjd kuk lättare åt G-punkten.
Citera
2013-03-04, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag har aldrig förstått varför killar tror att en stor böjd kuk är något negativt. Dels så känns den grövre än vad den är och dels så kommer en böjd kuk lättare åt G-punkten.

Har du bullfitta eftersom du valt ett sådant nick?
Citera
2013-03-04, 10:32
Medlem
Flash-flashares avatar
Min är som en rejält böjd banan, nedåt!
Hade stora komplex för de innan jag haft sex första gången men har vänt de till nå positivt för min egen del då jag fått mycket positiva bekräftelser av en del damer
Doggy är de absolut bästa för båda parter, enda nackdelen är att jag vet själv att jag kommer rätt så fort när vi går in på den ställningen men man får lära sig när de är dax att sänka tempot ett tag så går de bra
En nackdel är att de lätt kommer in en hel del luft men de kan man leva med
Citera
2013-03-04, 11:34
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Har du bullfitta eftersom du valt ett sådant nick?

I tjejkretsar pratar vi mycket om pussy-mindfulness och mitt nick visar bara att jag är stolt över min fitta. Att sedan snygga killar gillar ett snyggt venusberg gör ju inte saken sämre.
Citera
2013-03-04, 11:44
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:

Har du något urinrör om jag får fråga?
Citera
2013-03-04, 13:44
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark.Solitude
Har du något urinrör om jag får fråga?

Bäst att jag förtydligar att jag inte är fet. Jag har inte en såndär urinrörsträngd fetmafitta som tjockisarna har utan en äkta bullfitta som främst handlar om mitt venusberg. Ett tydligt och markerat venusberg som typ Shyla Stylez.
Citera
2013-03-04, 13:53
Medlem
Vet att mångas kukar är lite böjda, åt vänster, det är min iallafall. Även böjd lite uppåt. Aldrig nånsin upplevt något problem, varken från min egen sida eller från tjejernas
Citera
2013-03-04, 14:03
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:
Bäst att jag förtydligar att jag inte är fet. Jag har inte en såndär urinrörsträngd fetmafitta som tjockisarna har utan en äkta bullfitta som främst handlar om mitt venusberg. Ett tydligt och markerat venusberg som typ Shyla Stylez.
Läs om mitt citat av dig. :-)
Din bullfitta var inte det jag funderade över,
Utan det faktum att du anser böjda kukar vara bra då de stimulerar g punkten..

Min fråga är då ; har du inget urinrör?
;-)
Citera
2013-03-04, 14:48
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark.Solitude
Läs om mitt citat av dig. :-)
Din bullfitta var inte det jag funderade över,
Utan det faktum att du anser böjda kukar vara bra då de stimulerar g punkten..

Min fråga är då ; har du inget urinrör?
;-)

Då måste jag rent logiskt fråga dig om du är lesbisk eller bara har svårt för att få sex med killar ?
Citera
2013-03-04, 14:57
Medlem
urban.os avatar
kan nån länka en bild på en böjd kuk
Citera
2013-03-04, 15:01
Bannlyst
Citat:
I tjejkretsar pratar vi mycket om pussy-mindfulness och mitt nick visar bara att jag är stolt över min fitta. Att sedan snygga killar gillar ett snyggt venusberg gör ju inte saken sämre.

Jag är man, snygg samt gillar bullfitta! Att slicka en sådan till orgasm ger mej allt jag vill ha!
Citera
2013-03-04, 16:06
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:
Då måste jag rent logiskt fråga dig om du är lesbisk eller bara har svårt för att få sex med killar ?
Jag frågar igen,
Denna gång i extrem klartext;
Hur kan du ha sex med krokiga kukar som stimulerar g punkten, Utan (!) att bli akut kissnödig var sjätte minut?
Både blåsan och urinröret trycks upp i magen på en som det känns.

Och jag är snarare anti andra tjejer.
Är en hetero- översexuell tjej med egna specialintressen i sängen.
Vad nu detta hade med något att göra....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in