2013-02-04, 06:11
Bannlyst
I Nakna pistolen 3 finns den bästa böjda ballen, böjd mitt i. Vem som har den blir en överaskning! Kanske finns att se på youtube vem vet :-B
Citera
2013-02-04, 11:16
Bannlyst
Vad jag har förstått så är det vanligast att kuken är böjd lite åt höger eller vänster. Min är spikrak och enligt många tjejer är det inte så vanligt att den är så rak.
Citera
2013-02-04, 15:25
Medlem
BengtSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Vad jag har förstått så är det vanligast att kuken är böjd lite åt höger eller vänster. Min är spikrak och enligt många tjejer är det inte så vanligt att den är så rak.
Det är vanligt ja. Men den i filmen var böjd neråt.
Citera
2013-02-04, 19:53
Medlem
quincys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Har läst någonstans att böjning åt vänster är mer vanligt än både helt rak och högerböj tillsammans. Konstigt men intressant.
Citera
2013-02-04, 19:59
Medlem
PerOlofStrumpbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtSvensson
Sitter och tittar på lite porr så här på kvällen/natten. Snubben har en väldigt böjd kuk. Kraftig böjd neråt vid erektion. Ser nästan ut som en böjd banan.

Hur funkar det rent praktiskt med en sådan kuk? Någon med erfarenhet?

Vad tycker ni tjejer? Böjd vs rak kuk?

Men böjd är väl bäst. är den riktigt böjd så blir den ju dubbelt så fet. Det gillar kvinnorna, är den inte böjd kan man böja ihop den med en gummisnodd.
Citera
2013-02-04, 20:00
Medlem
BengtSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerOlofStrumpbyxa
Men böjd är väl bäst. är den riktigt böjd så blir den ju dubbelt så fet. Det gillar kvinnorna, är den inte böjd kan man böja ihop den med en gummisnodd.
Jo, men jag snackar om en kuk som är böjd neråt. Inte uppåt som dom flesta har.
Citera
2013-02-05, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerOlofStrumpbyxa
Vet inte hur dina kunskaper är men inte tusan blir snorre en milimeter tjockare för att den är böjd! Du vet att den böjs ju efter musens form.
Citera
2013-02-27, 22:26
Medlem
Verderbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetsominte
Om man tillexempel kör missionären så är ju kuken åt fel håll den ska stimulera g-punkten.

Should have known
Citera
2013-02-28, 15:36
Medlem
Mx_1337s avatar
Det borde ju rimligtvis underlätta kukens väg ner i halsen vid deepthroat.
Finns fördelar och nackdelar med allt helt enkelt.
Citera
2013-02-28, 16:31
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-03-02, 02:15
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Kukar som är böjda är ett problem fysiskt.
Man blir akut kissnödig efter några korta minuter.

Dock värst i början av förhållandet. Sen tycks urinröret "vänja" sig.

Dock är det extremt mysigt med böjd kuk i doggystyle ;3
Citera
2013-03-02, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Så med en nedåtböjd kan du alltså lättare få stimulation av både g-punkten och klitoris.
Kan vi av försvarsställningen du tar anta att du har en neråtböjd kuk?

Har inte sett neråt så mycket. Min är böjd uppåt. Men som patwotrik påpekar så är det ju samma jävla sak beroende på vilket håll tjejen pekar. Men då jag uppskattar sex där tjejen rider och har ansiktet vänt framåt (mot mig) så får jag väl se det som en fördel att min böjer uppåt. Hade jag varit en doggykille hade motsatsen varit perfekt. Speciellt eftersom underdelen av ollonet då får mer friktion (antar jag?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in