2013-09-29, 21:18
Medlem
Finns det någon "changelog"? Där man kan se vad som ändrats i versionerna? Körde på 0.2x tidigare, uppdaterade min till 0.6 nu, lite nyfiken på vad som förändrats.
Citera
2013-09-29, 23:09
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Finns det någon "changelog"? Där man kan se vad som ändrats i versionerna? Körde på 0.2x tidigare, uppdaterade min till 0.6 nu, lite nyfiken på vad som förändrats.

Ptja, om du bläddrar bakåt i tråden så finns det info
Citera
2013-09-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Ptja, om du bläddrar bakåt i tråden så finns det info

Får göra det, tack!
Citera
2013-10-02, 09:13
Medlem
Mebbes avatar
Tack för en grym app!!!
Ni som åker stadsbussen i Uppsala, hur ofta åker ni fast? Hur säker är appen?
Citera
2013-10-02, 15:08
Medlem
WoDegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Så de har ändrat tillbaka? Aight, jag fixar det, se länken nedan.

http://filesmelt.com/dl/Fejkbiljett.0_.4_.apk
Stort! Tackar och bockar!
Citera
2013-10-04, 17:03
Medlem
Vi som inte har internetuppkoppling har väl möjlighet i fortsättningen att kunna ladda ner apk-filer
eller måste man ha internetuppkoppling?
Citera
2013-10-04, 17:37
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askorbin
Vi som inte har internetuppkoppling har väl möjlighet i fortsättningen att kunna ladda ner apk-filer
eller måste man ha internetuppkoppling?

Funktionen att uppdatera via appen är inte klar, så ev. framtida uppdateringar kommer ske med .apk (tills då jag integrerar uppdatering via appen). Jag kommer tillhandahålla uppdaterade versioner av .apk för de som inte kan/har möjlighet att ansluta via 3g/har någon internetanslutning.
Citera
2013-10-04, 19:21
Medlem
doris123s avatar
Måste bara inflika med ett stort TACK till Essylia för den här appen, jag har använt den nästan dagligen sedan februari och har på det sättet kunnat ta mig till både skola/jobb/intervjuer och andra viktiga möten och såklart nöjen. 790x10=7900, jag har alltså ungefär sparat in nästan 8000kr på detta. Det är helt sjukt mycket när man tänker efter på hur många det är som använder appen! Essylia borde firas och få tårtor och presenter som tack vid årets slut

Så tusen tack, kära du! Uppskattar verkligen allt du (och andra inblandade) gjort för oss alla. Tack!!! <3
Citera
2013-10-05, 16:11
Medlem
tänkte bara meddela att version 0.6 är tillbaka till de tillfälliga priserna i uppsala. dvs, de stämmer inte längre.

och tack för allt ditt jobb!
Citera
2013-10-05, 18:46
Medlem
JohnRims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorbearswe
tänkte bara meddela att version 0.6 är tillbaka till de tillfälliga priserna i uppsala. dvs, de stämmer inte längre.

och tack för allt ditt jobb!
Vad gojjar du om, skapade nyss samtliga biljetter och jämförde med http://www.ul.se/Biljetter/Vara-biljetter-och-priser/SMS/. Samtliga stämmer.
Citera
2013-10-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
Vad gojjar du om, skapade nyss samtliga biljetter och jämförde med http://www.ul.se/Biljetter/Vara-biljetter-och-priser/SMS/. Samtliga stämmer.

jupp, man får väl krypa till korset och erkänna att man var för snabb till tangenterna.. antar att det var cache-strul då jag flera ggr fick fram de tillfälliga priserna med 0.6 men rätt priser när jag gick tillbaka till 0.5.. nu funkar det dock som det ska även med 0.6
Citera
2013-10-07, 02:01
Medlem
Finns liknande app för skånetrafiken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här