2025-09-30, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Dom jag vet har bara testats för doping. Axlar och nacke går dom mycket efter. Dom har sina riktlinjer när det gäller misstankar. Är du däremot uppenbart påverkad av narkotika som kommer dom självklart testa det med.

Det finns flera fall hos JO där dem testat för narkotika samtidigt trots att det inte funnits någon anledning till det. Polisen får en "tillsägelse" i samtliga fall, vilket inte leder till något alls. Dessutom är det fri bevisföring i detta U-land så man åker självklart på det oavsett vad JO säger. Polisen rättar sig sällan i praktiken utefter vad JO säger oavsett område.
Citera
2025-09-30, 19:42
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Dom jag vet har bara testats för doping. Axlar och nacke går dom mycket efter. Dom har sina riktlinjer när det gäller misstankar. Är du däremot uppenbart påverkad av narkotika som kommer dom självklart testa det med.

Ja jag förstår att jag ej ska ta tjack innan gymmet. Men då vet jag. Tror inte jag är målgruppen dom testar.
Citera
2025-10-01, 23:40
Medlem
JagHarEnStorTjorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Tror inte jag är målgruppen dom testar.

Det trodde jag med tills jag blev inplockad en fin junidag, blev fälld för ringa och sedan dess har mitt liv varit ett helvete. Var rädd om dig!
Citera
2025-10-02, 07:49
Medlem
Var tillslag i tisdags i Trelleborg + Svedala, Malmö igår. För se vilken stad dem tar idag… skulle rekommendera alla att ta en vilovecka just nu iallafall. Pratade med ägaren av west coast, och han hade pratat med ansvarig över operationen som gjorde tillslag hos dem. Dem ska tydligen slå ner brutalt hårt nu under hösten/vintern på all sorts doping runt om i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in