2014-11-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
För någon vecka sedan utfördes ett litet antal tester på friskis i Malmö (fick höra det först nu). Verkar som en riktad aktion med förutbestämda offer ganska tidigt på eftermiddagen och inte någon stor razzia efter vad jag hört. Vet inte om någon var dopad, men sannolikheten är nog liten att fler än någon enstaka blir påkommen. Lär väl få resultatet snart.
Preppar man på friskis får man nästan skylla sig själv. Välkänt att dom utför flest tester och har kinkigast personal när det gäller att jaga preppande..
Citera
2014-11-09, 18:58
Medlem
Man ska ju helst undvika de hära stora gym kedjorna som friskis, sats osv.
Finns jäkligt bra gym utöver de stora kända
Mvh
Citera
2014-11-10, 08:06
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Preppar man på friskis får man nästan skylla sig själv. Välkänt att dom utför flest tester och har kinkigast personal när det gäller att jaga preppande..

Jaja, bara meddelade att det hände, har inte sagt att jag är dopad eller tränar där.
Citera
2014-11-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testoviron
Man ska ju helst undvika de hära stora gym kedjorna som friskis, sats osv.
Finns jäkligt bra gym utöver de stora kända
Mvh

De går på de små gymmen också och testar folk, tror inte det spelar någon roll vilket gym man tränar på, det är rysk roulette.
Citera
2014-11-11, 00:29
Medlem
Verkar vara någon sorts "razzia" i norra delarna av norrbotten då både jag och två av mina polare åkt in på piss under senaste två dygnen
Citera
2014-11-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curdo
Verkar vara någon sorts "razzia" i norra delarna av norrbotten då både jag och två av mina polare åkt in på piss under senaste två dygnen

Snackar vi Norrbotten länet eller Norrbotten landskapet? Jag gissar på att det är landskapet som åsyftas isåfall räknar du Luleå till norra Norrbotten? Eller snackar vi hålorna längs gränsen?
Citera
2014-11-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pricken32
Inte omöjligt någon har köpt av honom så dom kanske ska va försiktiga och placera om sina egna grejer. Polisen har beslagtagit dator och telefon. Säkert många som är oroliga. Eget bruk när man dessutom har en pistol?
Eller hur

Född 79 och varit med i Decemberpokalen och SM. Irakisk medborgare Q...... Hy......
Citera
2014-11-11, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qzy
Snackar vi Norrbotten länet eller Norrbotten landskapet? Jag gissar på att det är landskapet som åsyftas isåfall räknar du Luleå till norra Norrbotten? Eller snackar vi hålorna längs gränsen?

Syftar helt enkelt på en mindre ort några mil norr om Luleå.
Citera
2014-11-11, 21:07
Medlem
Citat:
Syftar helt enkelt på en mindre ort några mil norr om Luleå.

Plocka dom er spec eller plocka dom in flera personer? Dom tog in er på prov på gymmet?
Mvh
Citera
2014-11-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Plocka dom er spec eller plocka dom in flera personer? Dom tog in er på prov på gymmet?
Mvh

Plockade in oss speciellt, när jag skulle gå ut från gymmet kom personal och bad mig följa med, tydligen hade dem anonymt tips ungefär samma visa när polarna blev testade.
Citera
2014-11-12, 09:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Plockade in oss speciellt, när jag skulle gå ut från gymmet kom personal och bad mig följa med, tydligen hade dem anonymt tips ungefär samma visa när polarna blev testade.

Nä, fy fan vad tråkigt. Säkert någon kärring och stått och jollrat med recensioner utan grunder.

Av ren nyfikenhet, vad är det för gym? "Byggarvänligt" gym eller vanligt gym (typ SATS, friskis, etc.)?
Citera
2014-11-12, 11:26
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nä, fy fan vad tråkigt. Säkert någon kärring och stått och jollrat med recensioner utan grunder.

Av ren nyfikenhet, vad är det för gym? "Byggarvänligt" gym eller vanligt gym (typ SATS, friskis, etc.)?
Om det är den orten jag tror det är så är det ett av de två gymmen som finns där, och det ägs och drivs av kommunen.

Likt de andra gymmen (alla förutom "jobb-gym") i länet är anslutna till ett projekt som heter "100% ren hårdträning" det är ett rikstäckande projekt och finns säkert i större delar av landet.

Vet att på vissa av de här gymmen i Norrbottens län har det i veckorna kommit ut enkäter som "slumpmässigt utvalda" medlemmar får fylla i.

Frågar som:
"Har du använt dig av doping/AAS?"
"Känner du någon som använt dig av doping/AAS?"

Personalen uppmanar folk att vara ärliga, vet ej hur anonymt det är eller om dom sitter och läser vad folk fyller i. (Tränar inte på ett sådant gym men hört av bekanta)

Så vem vet vart den informationen går? Förmodligen till lokala polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in