Satt och funderade lite nyss nr tanken slog mig att mytomaner inom UE mste vara vldigt vanligt, tror jag iaf.

Hur mnga gnger har man inte hrt att det ska finnas en gmd hemlig tunnel ute p landet som leder hela vgen in till staden, eller att det ska finnas stora hemliga sjukhus under diverse vanliga byggnader? Hemliga bunkrar, hemliga tgstationer, hemliga tunnlar, listan kan gras lng. Mycket har man ju ftt hra men dessvrre har man inte ftt se lika mycket. Kan det vara s att mnga hittar p historier om vilka platser dom beskt fr att f mer respekt?
Kan bertta att jag en gng fick berttat fr mig att det skulle finnas en 'vergiven tgstation' mellan tv pendeltgsstationer i Stockholm. Denna strcka ligger utomhus och det r tv spr hela vgen, allts vldigt ltt att se ifall det skulle finnas ngot vergivet mellan dr.. Faktum r att det absolut inte finns ngonting alls dr. Mytomanen berttade iaf att han hade tagit det vanliga pendeltget till den vergivna stationen, tydligen s stannade tget dr. Men nr han klev av tget och gick p perrongen s kunde man inte g ngonstans, enligt honom var det allts en stor tom perrong utan ngra vgar in eller ut. Hans frklaring p hur han kom drifrn var att vnta p nsta tg hem.
Vad r era erfarenheter med mytomaner och UE? Dela grna med er historier!